سپاهان و هوادار تهران

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با دریافت فقط 5 کارت با اخلاق‌ترین‌ تیم، تا پایان هفته چهارم لیگ برتر ایران لقب گرفت.

به گزارش ایراسین، پس از برگزاری ۴ هفته از لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و انجام ۳۱ بازی (دیدار معوقه پیکان و ذوب آهن جمعه پیش‌رو برگزار می شود) داوران در مجموع ۱۱۷ کارت زرد و ۶ کارت قرمز از جیب خود خارج کردند.

از این ۱۲۳ کارت، سهم تیم فولادمبارکه سپاهان تنها ۴ کارت زرد و یک کارت قرمز بود که در این راستا به عنوان با اخلاق‌ترین‌ تیم تا پایان هفته چهارم لقب گرفت.

سپاهان با اخلاق‌ترین تیم‌ لیگ برتر فوتبال لقب گرفت

سهم تیم نساجی ۱۷ کارت بود تا سرخپوشان قائمشهر خشن‌ترین تیم در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر باشند.

بازیکنان نساجی در مجموع ۱۴ بار با کارت زرد و ۲ بار با کارت قرمز داوران جریمه شده‌اند و اعضای کادر فنی این تیم هم ۲ کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرده‌اند تا بیشترین تعداد کارت به این تیم تعلق داشته باشد.

پس از نساجی هم گل گهر با ۱۴ کارت زرد، صنعت نفت با ۱۰ کارت زرد و یک کارت قرمز و مجموع ۱۱ کارت از دیگر تیم‌های پر کارت هستند.

همچنین مسعود شجاعی کاپیتان تیم نساجی مازندران با دریافت ۴ کارت زرد و یک کارت قرمز، خشن‌ترین بازیکن لیگ در ۴ هفته ابتدایی است. شجاعی تنها یک بار در هفته سوم و بازی مقابل گل گهر جریمه شخصی نداشته است. وی در هفته چهارم ۲ بار کارت زرد و یک بار کارت قرمز داوران را مقابل خود دید تا رکورد دریافت بیشترین تعداد کارت را در بین بازیکنان در ۴ هفته ابتدایی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =