ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نخستین هفته اول لیگ برتر ایران مقابل صنعت نفت آبادان به برتری یک بر صفر رسید.

به گزارش ایراسین، در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های صنعت‌ نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان تارتار همراه شد تا ذوبی‌ها ۳ امتیاز از آبادان دشت کنند.

ذوب‌آهن بازی را خوب آغاز کرد و حتی دقیقه ۵ ضربه میلاد جهانی به دیرک دروازه صنعت نفت برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

بازی بدون گل تا دقیقه ۹۱ دنبال می شد که با تعویض‌های تارتار در این لحظه ذوب آهن به گل برتری رسید، پاس عمقی شنانی به عارف رستمی رسید و این بازیکن پس از سرتوپ و از میان برداشتن مدافع صنعت نفت توپ را از بین پاهای مدافع نفت و گروسیان عبور داد و دروازه صنعت نفت را باز کرد.

نماینده اصفهان با این پیروزی سه امتیاز شیرینی را در آبادان کسب کرد تا روزهای تلخ فصل گذشته را به نوعی به فراموشی بسپارد.

در دیگر بازی های امروز گل گهرسیرجان با نتیجه ۴ بر یک از سد تراکتور تبریز گذشت و استقلال تهران مقابل همشهری خود یعنی هوادار با یک گل به برتری رسید.

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، میثم تهی‌دست، امید حامدی‌فر، رضا یزدان‌دوست، فرزاد جعفری، امید خالدی، محمدرضا غبیشاوی، محمود مطلق‌زاده (فردین یوسفی ۶۶)، طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید (فاخر تهامی۷۵) و  شروین بزرگ (رضا جبیره ۷۵)  سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صادقی، حامد نورمحمدی، پوریا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی‌فر (علی خدادادی۷۸)، آرمان قاسمی، میلاد جهانی (حسین شنانی ۶۴)، بابا محمدی (سید محمد قریشی ۹۳)، سجاد جعفری و محمد خدابنده‌لو(عارف رستمی۷۸)     سرمربی: مهدی تارتار

تیم داوری: جواد رحیم زاده، سیدمحمد هاشمی نسب، حامد صفایی و محمدرضا تارخ

کارت زرد:  رضا یزدان دوست (۷۶)، امید حامدی فر(۸۴) از صنعت نفت

دقایق حساس:

دقیقه ۵: ضربه میلاد جهانی به دیرک دروازه خورد تا اولین موقعیت جدی ذوب آهن گل نشود.

دقیقه ۱۲: شوت محکم پورعلی با اختلاف کم از بالای دروازه صنعت نفت به اوت رفت.

دقیقه ۳۰: ضربه ایستگاهی طالب ریکانی را حبیب فرعباسی دفع کرد.

دقیقه ۶۰: ضربه طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه را فرعباسی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۸: شوت طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

گل ذوب آهن دقیقه ۹۱ توسط عارف رستمی: پاس عمقی شنانی به عارف رستمی رسید و این بازیکن پس از سرتوپ و از میان برداشتن مدافع صنعت نفت توپ را از بین پاهای مدافع نفت و گروسیان عبور داد و دروازه صنعت نفت را باز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =