نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی

نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی با حضور برندهای صاحب نام سازمانی و تجاری کشور، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

به گزارش ایراسین، نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی که قرار بود در ابتدای امر ۲۲ شهریورماه امسال برپا شود، به دلیل محدودیت‌های کرونایی در کشور، به امروز ۲۶ مهرماه سال ۱۴۰۰ موکول گردیده بود.  

به گفته هوشمند سفیدی مسئول جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، استقبال مناسبی از سوی سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی از این رویداد به عمل آمد.  

همچنین هدف از برگزاری این رویداد «کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آنها» عنوان و ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشدیافته» و «پیشرو» نیز در این دوره انجام شد.   

از سوی دیگر «مسئولیت اجتماعی» طبق تعریف این جشنواره، یکی از مفاهیم بنیادی سرآمد بوده است که معمولا پیاده‌سازی آن بر عهده روابط عمومی است.  

گفتنی است در این جشنواره، به ارتباط بین روابط‌عمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابی‌ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیاده‌سازی الگوهای بین‌المللی در فضای کسب‌وکار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.

در مجموع و پایان این جشنواره به سازمان‌ها و شرکت‌ها نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی و نشان عالی مسئولیت اجتماعی اهدا شد.  

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با یکدیگر هم‌پوشانی کامل دارند و به همین دلیل جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به شکل مشترک برای نخستین بار برگزار شده است.  

گفتنی است، در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، فولاد مبارکه موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی شد و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی نیز به مدیر روابط عمومی این شرکت اهدا گردید.

لازم به ذکر است، تأمین رایگان بیش از ۲۳ هزار تن اکسیژن مراکز درمانگر کرونا در کشور و همچنین ارتباطات مؤثر در توسعه و تکامل منطقه‌ای توسط فولاد مبارکه، از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت بوده که منجر به اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به این شرکت گردیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =