هندبال

تیم های اصفهانی هندبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن با اقتدار به دیدار نهایی مسابقات نوجوانان کشور راه یافتند.

به گزارش ایراسین، مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور(منطقه جنوب) امروز سه شنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ در سالن سجادی اصفهان به پایان رسید و تیم های فولادمبارکه سپاهان، ذوب آهن به دیدار نهایی صعود کردند.

گاندوها پلنگ های رام نشدنی را بلعیدند

در اولین بازی مرحله نیمه نهایی تیم ذوب آهن در سالن سجادی اصفهان میزبان فراز بام خائیز دهدشت بود، فرازبامی که به پلنگ های رام نشدنی معروف بودند توسط گاندوهای ذوب آهنی بلعیده شدند و با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ نتیجه را به نماینده شایسته اصفهان واگذار کردند.

سید مجتبی میردامادی و تیمش به همگان دوباره گوشزد کرد که هندبال استان اصفهان همیشه سرآمد هندبال کشور هستند و همگان باید برای بازیکنان بومی این خطه قیام کنند و از بازی شان لذت ببرند.

در بازی دوم نیز دیگر تیم شایسته یعنی فولاد مبارکه سپاهان الف که همه بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود به مصاف پارس شهرکرد رفت و با حساب ۳۴ بر ۲۸ پیروز شد.

با این نتایج روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه به میزبانی سالن سجادی در دیدار رده بندی و از ساعت ۹ صبح فرازبام خائیز دهدشت به مصاف پارس شهرکرد خواهد رفت و ساعت ۱۱ صبح، دربی هندبال اصفهان را بین فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =