آیین تودیع و معارفه استاندار اصفهان با حضور وزیر کشور

استاندار اصفهان گفت: خط مشی حل مشکلات با رویکرد و نگاه ملی و در خدمت اهداف نظام جمهوری اسلامی است و با تلاش صادقانه می‌توان بی‌منت به مردم خدمت‌رسانی کرد.

به گزارش ایراسین، سیدرضا مرتضوی، بعد از ظهر دوشنبه(۱۹ مهرماه) در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان اظهار کرد: با هم‌افزایی با نمایندگان مردم، مطالبه حقوق مردم را در تارک راهبردهای استان تعریف می کنم.

وی با تأکید بر پرهیز از سلیقه‌گری و اختلافات افزود: خط مشی حل مشکلات با رویکرد و نگاه ملی و در خدمت اهداف نظام جمهوری اسلامی است و با تلاش صادقانه می‌توان بی‌منت به مردم خدمت‌رسانی کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به روحیه خستگی‌ناپذیرش در میدان عمل، بیان کرد: دغدغه‌هایی در مقام استاندار اصفهان دارم که از جمله آن‌ها پرداختن به موضوعات در حوزه‌های آب، آلودگی هوا، فرونشست، فرار سرمایه‌ها، تولید کشاورزی و صنعتی است.

اصفهان؛ مهد علم و فرهنگ و ایثار و شهادت

مرتضوی اظهار کرد: جوهره تمدن، شبکه‌ای از مناسبات و تعاملات بین ساختارها ست؛ وظیفه یک حکمران یا نماینده عالی حاکمیت، ایجاد، تقویت و بهینه‌سازی این مناسبات و ارتباطات است.

وی با بیان این که اصفهان مهد علم، فرهنگ و هنر و مهد ایثار و شهادت است، گفت: با شناسنامه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی می‌توانیم از هویت انقلابی اصفهان پاسداری کنیم، هویتی که شناسنامه آن را در شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی می‌توان جست‌وجو و با شهدای امنیت و سلامت بازتولید کرد. 

استاندار اصفهان تصریح کرد: پاسداشت از هویت دینی استان وظیفه دیگر ماست، هویتی که بر تارک آن علامه مجلسی‌ها و حوزه علمیه قرار دارد. 

مرتضوی با تأکید بر حفظ هویت تاریخی و دینی گفت: سرمایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم هستند و تمام هم و غم ما خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با تأکید بر ضرورت روابط حسنه و برادرانه با سایر استان‌ها ادامه داد: استاندار پیشران سیاست‌های دولت در منطقه حکمرانی خود است؛ بنابراین باید مطالبه حقوق مردم به نحو متین و مجدانه مورد توجه قرار بگیرد و در عین حال در تعامل صحیح با تمام نمایندگان مردم و چهره‌های اثرگذار استان، هم‌افزایی شکل می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =