روز پایانی نمایشگاه متالکس

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با اشاره به فعالیت باشگاه روابط عمومی‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هیچ چاره‌ای جز هم‌افزایی در استفاده از ظرفیت واحدهای بزرگ و صنعتی استان اصفهان نداریم و به همین دلیل ایجاد این باشگاه منجر به تحقق هم‌افزایی مثبت شده تا بتوانیم گام‌های مهم‌تری در رفع معضلات صنعتی و اجتماعی با هم‌افزایی و ایجاد ارتباط منسجم میان واحدهای صنعتی برداریم.

مسعود گلشیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان این که استان اصفهان به عنوان استان فولادی کشور شناخته شده و نام آن با صنعت فولاد ایران گره خورده است، اظهار کرد: نمایشگاه‌های تخصصی حوزه صنعت فولاد در اصفهان باید حال و هوای دیگری داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه امسال نمایشگاه فولاد، هم از نظر کیفیت برگزاری و هم از نظر عقد قراردادهای تجاری، برای شرکت‌کنندگان و مراجعه‌کنندگان بسیار مطلوب بود که نشان می‌دهد در سال‌های آینده شاهد یک اتفاق بهینه در برگزاری نمایشگاه فولاد در اصفهان خواهیم بود؛ نتایج حاصل از برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در اصفهان نیز نشان می‌دهد برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با استانداردهای مطلوب، به صورت مستقیم به اقتصاد آن حوزه در کشور و مشخصاً اصفهان کمک می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان این که تقویت شرکت‌های زیرمجموعه قطعاً جزو وظایف ذاتی اتاق‌های بازرگانی است، گفت: وظایف اتاق‌ها به عنوان مشاور قوا، باید از شرکت‌های زیرمجموعه خود حمایت و از مشکلات‌شان گره‌گشایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ساز و کارهای رفع این موانع در حوزه‌های مختلف و در سطوح استانی و ملی نیز بر همین اساس است، به همین دلیل اتاق‌های بازرگانی در مجلس مربوطه، صاحب کرسی هستند و باید موارد را رصد و پیگیری کنند.

گلشیرازی با بیان این که در حال حاضر صنعت فولاد کشور شرایط خاصی دارد، ادامه داد: پیشتر شرکت‌هایی نظیر فولاد مبارکه معمولاً به صورت مستقیم و توسط مدیران خود، مشکلات را احصا و پیگیری می‌کردند اما اخیراً و براساس درخواست شرکت فولاد مبارکه جلسه‌ای در اتاق بازرگانی با موضوع پیگیری رفع مشکلات فولاد مبارکه در حوزه واردات تشکیل شد؛ این نقش اتاق‌ها به عنوان نمایندگی از اعضای خود، قطعاً گره‌گشا و در رونق اقتصادی تسهیل‌گر است؛ در همین راستا اتاق بازرگانی اصفهان اعلام آمادگی می‌کند که در کنار شرکت فولاد مبارکه و سایر اعضای خود بتواند به انجام وظایف خود بپردازد.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه روابط عمومی‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و بلندگوی ارتباطات بین واحدهای صنعتی، ذی‌نفعان و جامعه نیز روابط عمومی‌های آن‌ها هستند؛ ما هیچ چاره‌ای جز هم‌افزایی در استفاده از ظرفیت واحدهای بزرگ و صنعتی استان اصفهان نداریم و به همین دلیل ایجاد این باشگاه منجر به تحقق هم‌افزایی مثبت شده تا بتوانیم گام‌های مهم‌تری در رفع معضلات صنعتی و اجتماعی با هم‌افزایی و ایجاد ارتباط منسجم میان واحدهای صنعتی برداریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در پایان عنوان داشت: امیدوارم این باشگاه با همان ایده‌ای که تشکیل شده، بتواند فعالیت خود را ادامه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =