مهرعلی باران چشمه

مهرعلی باران چشمه گفت: اکثر زورخانه های کشور در حال تخریب و یا نیاز به تعمیرات و بازسازی دارند.

به گزارش ایراسین، مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در حاشیه مجمع انتخاباتی ورزش های زور خانه ای و کشتی پهلوانی در جمع خبرنگاران گفت:  باید از رضا اخروی که در راستای رشد و اعتلای این رشته در اصفهان و کشور تلاش کردند، تشکر کنم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه این رشته در جامعه گفت: وزیر قبلی و جدید ورزش و جوانان تاکید بر رشد و توسعه مرام پهلوانی این رشته داشتند که این وظیفه هیات ها و فدراسیون را سنگین تر می کند. 

باران چشمه تصریح کرد: اصفهان در مجموعه برنامه های فدراسیون جز  فعال ترین و قوی ترین استان ها است که دارای زیر ساخت ها و نیروی انسانی خوبی می باشد.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با بیان اینکه باید جوان گرایی و نگاه علمی تری به این رشته داشت، افزود: در این بین باید از تجربیات پیشکسوتان و افراد باتجربه در راستای توسعه این رشته بهره برد و امیدوارم روزی این رشته به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از نظر مالی وضعیت خوبی دارد، گفت: در سال ۹۹ در جذب منابع مالی در بین ۵۴ فدراسیون، جایگاه ۴۶ را داشتیم، رشته ای که در آیین ملی و مذهبی ما جایگاه بالایی دارد، از اواخر سال گذشته و شش ماهه اول سال با تلاش هایی که داشتیم این رتبه به پانزدهم رسیده است، تا حدی که امسال مشکل بودجه نخواهیم داشت و می توانیم به هیات ها کمک کنیم.

باران چشمه در پایان تاکید کرد: اکثر زورخانه های کشور در حال تخریب و یا نیاز به تعمیرات و بازسازی دارند و در شرایط کنونی وضعیت خوبی ندارند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =