• ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
  • کد خبر: 19013
  • readingTime: ۱ دقیقه
سینوفارم

دو هزار دانش آموز در بانکوک، پایتخت تایلند، با سینوفارم واکسینه شده اند. این اقدام در راستای بازگشایی مدارس این کشور انجام می شود.

به گزارش ایراسین و به نقل از بانکوک پست، آکادمی سلطنتی Chulabhorn (CRA) کمپین خود را برای واکسیناسیون دانش آموزان در بانکوک و استانهای همجوار با واکسن سینوفارم از روز دوشنبه، پیش از بازگشایی برنامه ریزی شده کلاس ها، آغاز کرد. کارکنان آکادمی ۲۰۰۰ دانش آموز ۱۰ تا ۱۸ ساله را  با تأیید والدین خود واکسینه کردند.دوزها در ساختمان دفتر مرکزی مخابرات ملی تجویز شد.

CRA قصد دارد ۱۸۰،۰۰۰ دانش آموز را از ۱۳۲ مدرسه در بانکوک بدون هزینه واکسینه کند. اگرچه سازمان غذا و دارو امریکا تنها واکسن فایزر را برای دانش آموزان تایید کرده است اما دبیرکل CRA ، نیتی ماهانوندا، گفت سینوفارم هم برای جوانان بی خطر است. واکسن ساخت چین از ویروس غیر فعال استفاده شده و قبلاً به جوانان در چین، شیلی، سریلانکا و امارات متحده عربی تزریق شده بود.

دکتر نیتی گفت که این کمپین تا زمانی که همه دانش آموزان مدارسی که ثبت نام کرده بودند واکسینه نشده باشد ادامه خواهد داشت. او انتظار دارد که واکسیناسیون دانش آموزان اواسط اکتبر به پایان برسد.

تلاش برای واکسیناسیون جوانان ماه گذشته و در چین با واکسن سینوفارم در حال انجام است. این وزارتخانه قصد دارد پس از واکسیناسیون دانش آموزان، همه مدارس را بازگشایی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =