سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در اعتراض به جریمه ها فقط مجوز تردد برای بیماران و کسانی که ضرورت مراجعه به پزشک را دارند، پذیرفته می شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: برابر با مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، طرح محدودیت های تردد از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد اجرا می شود.

وی افزود: ورود پلاکهای غیربومی استانها و شهرستان هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی بوده به اصفهان و شهرستانهای استان اصفهان ممنع است وخروج وسایل نقلیه دارای پلاک بومی اصفهان و شهرستانهای استان که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارد جلوگیر می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: در صورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی اجازه ورود داده می شود و در اعتراض به جریمه ها فقط مجوز تردد برای بیماران و کسانی که ضرورت مراجعه به پزشک را دارند، پذیرفته می شود.

وی اضافه کرد: متخلفین علاوه بر جریمه ۵۲۵ هزار تومانی ویک میلیون و پنجاه هزار تومانی و ممانعت از ورود به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه توقیف سیستمی خواهند شد و جریمه های صادره پس از یک ماه دو برابر می شود.

سرهنگ محمدی بیان کرد: فرمانداری ها از ۲۵ مرداد تا ۳۰ مرداد فقط مجاز به صدور مجوز تردد برای بیماران و کسانی که به پزشک مراجعه می کنند، هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =