• ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
  • کد خبر: 17501
  • readingTime: ۱ دقیقه
سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: طرح محدودیت های تردد از ساعت ۱۲ یکشنبه، ۲۴ مردادماه، اجرا می شود و حداقل یک میلیون تومان جریمه، همراه با توقیف سیستمی، مجازات تردد با پلاک غیر بومی در اصفهان است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: طرح محدودیت های تردد از ساعت ۱۲ یکشنبه، ۲۴ مردادماه، اجرا می شود و ورود پلاکهای غیر بومی متعلق به استانها و شهرستان هایی که در وضعیت قرمز ونارنجی بوده به اصفهان و شهرستانهای استان ممنوع اعلام می شود؛ همچنین از خروج وسایل نقلیه داری پلاک بومی اصفهان و شهرهای استان که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: حداقل یک میلیون تومان جریمه، همراه با توقیف سیستمی، مجازات تردد با پلاک غیر بومی در اصفهان اجرا می شود و درصورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی اجازه ورود داده خواهد شد.

سخنگوی نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متخلفین علاوه بر جریمه ۵۲۵ هزار تومانی و یک میلیون وپنجاه هزار تومانی؛ و ممانعت از ورود، به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه، توقیف سیستمی خواهند شد.

وی اضافه کرد: جریمه های صادره در صورت عدم پرداخت، ظرف یک ماه دو برابر می شوند. مجوزهای تردد قبلی باطل و مجوز های جدید هم‌ با حساسیت ویژه بررسی خواهند شد .

سرهنگ محمدی گفت: هیچ مجوزی به صورت دستی و با فرمت قبلی برای رسیدگی‌ به جرائم صادره مورد قبول نیست.ثبت تخلفات؛ بیشتر به وسیله سامانه های الکترونیکی و سیستم های هوشمند(دوربین ها) انجام می‌شود.درخواست پلیس از شهروندان، همکاری صد درصدی و پرهیز از تردد های غیر ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =