• ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
  • کد خبر: 17389
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و راگا شهر ری در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور

تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان در اولین بازی خود در لیگ برتر ایران از سد راگا تهران گذشت.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان در سالن آبفا میزبان تیم راگا تهران بود که در نهایت سپاهانی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند.

با وجود اینکه بازی اول هر دو تیم بود، در نیمه نخست شاهد بازی خوبی بودیم و هردو تیم با جنگندگی بازی کردند.

در این دیدار سامان دشن ۲ گل و مراد ناظری یک گل برای فولاد مبارکه سپاهان به ثمر رساندند و مسعود فلاح و الیاس براتی توانستند دروازه سپاهان را باز کنند.

در این دیدار نماینده سازمان لیگ در بین دو نیمه عکاسان حاضر در ورزشگاه از سالن مسابقه اخراج کرد!

احمد باغبانباشی سرمربی تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی ۳ بر۲ مقابل راگای تهران گفت: کار سختی در پیش داریم و این نکته را به بازیکنان نیز یادآوری کرده ایم، راگا تیم بسیار خوبی است، خوشحالیم که توانستیم در نخستین تجربه تیمداری سپاهان در لیگ برتر فوتسال در گام اول موفق به کسب ۳ امتیاز خانگی این بازی شویم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به تازگی تیم را تحویل گرفته بودیم نتوانستیم در هفته اول به میدان برویم چرا که تیم از سازماندهی مناسب برخوردار نبود. در این یک هفته توانستیم بازیکنان را جمع کنیم البته به دنبال این هستیم که هفته های ابتدایی لیگ بگذرد تا در زمان تعطیلی لیگ، تیم را بازسازی و تقویت کنیم تا سپاهان به وضعیت ایده‌آلی که در نظر داریم، برسد.

احمد باغبانباشی در خصوص هدف گذاری تیم در لیگ برتر اظهارکرد: درست است که همراه سپاهان اولین تجربه لیگ برتری را کسب می کنیم اما به بازیکنان تیم تاکید کردیم که به دنبال کسب رتبه و جایگاه مناسب در لیگ برتر هستیم و به تیم نیز برای کسب رتبه و جایگاه خوب اعتماد به نفس داده‌ایم. هر چند تیم جوانی داریم، اما امیدوارم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =