کاهش مصرف برق

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: قطعی برق خانگی به علت کمبود تولید و گرمای هوا است و پیش بینی می شود تا دو هفته آینده ادامه داشته باشد.

محمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، درباره جیره بندی بخش خانگی در اصفهان اظهار کرد: علت خاموشی برق در بخش خانگی گرمای هواست و پیش بینی می شود تا دو هفته آینده ادامه داشته باشد چراکه با افزایش دمای هوا و جلوگیری از فروپاشی شبکه، رله های فرکانسی وارد مدار شده و برق از شبکه سراسری برق قطع می شود.

وی افزود: تمام سعی ما این است که برق به صورت زمان بندی شده و با اعلام از طریق پیامک قطع شود اما اگر مصرف به صورت بهینه نباشد برای جلوگیری از فروپاشی شبکه، به صورت دیسپاچینگ سراسری برق مناطق قطع می شود و همین باعث می شود که برق یک منطقه چند بار در روز و بدون اعلام قبلی قطع شود.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان از همکاری شرکت فولاد مبارکه تشکر و قدردانی کرد و گفت: صنایع فولادی و به ویژه شرکت فولادمبارکه با همکاری سازنده باعث شدند که جیره بندی برق در بخش خانگی زودتر از این اتفاق نیفتد.

وی افزود: روز گذشته تولید برق اصفهان ۳۹۶۶ مگاوات و مصرف کل در استان اصفهان ۴۶۱۶ مگاوات بود که ۶۴۹ مگاوات برق نیز از شبکه سراسری برق وارد شبکه اصفهان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =