سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: بیش از ۴۰ درصد علت تصادفات رانندگی در استان اصفهان ناشی از عدم توجه به جلو است که علاوه بر خستگی و خواب آلودگی، استفاده از تلفن همراه مهمترین دلیل این بی توجهی است. همین طور استفاده از تلفن همراه یکی از مهمترین عوامل هواس پرتی عابرین پیاده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: همین الان که شما تماس گرفتید در حال نوشتن جریمه استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی هستم.

وی افزود: متاسفانه در رصد رفتار رانندگان به صورت نامحسوس اکثر رانندگان هنگام رانندگی درگیر تلفن همراه، استفاده از هندزفری، بلوتوث و شبکه های اجتماعی هستند.

وی افزود: بیش از ۴۰ درصد علت تصادفات رانندگی در استان اصفهان ناشی از عدم توجه به جلو است که علاوه بر خستگی و خواب آلودگی، استفاده از تلفن همراه مهمترین دلیل این بی توجهی است. همین طور استفاده از تلفن همراه یکی از مهمترین عوامل هواس پرتی عابرین پیاده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: نگاه کردن به تلفن همراه در موقع راه رفتن و رانندگی عارضه خطرناک کوری محیطی را در پی دارد.

وی اضافه کرد: در بررسی های کارشناسی دلیل اکثر واژگونی ها و خروج از جاده و تصادفات جلو به عقب استفاده از تلفن همراه حین رانندگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =