• ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
  • کد خبر: 16598
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و پیش بینی قیمت طلا

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۶ دلار، پلاتین ۱۰۹۵ و هر انس پالادیوم ۲۸۸۸ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: در روزهای آینده قطعا شاهدات نوسانات در بازار خواهیم بود. امروز بازار تهران باز شد و قیمت هایی اولیه در تعیین قیمت های آتی تعیین کننده است. البته باید توجه داشت بازار طلا و سکه در میان مدت و بلند مدت پاسخ‌گوی سرمایه‌های آن‌ها خواهد بود اما این بازار برای کوتاه مدت به صرفه نیست.

وی با اشاره به دور جدید مذاکرات وین اظهار کرد: باید دید نتیجه این دور از مذاکرات چه خواهد شد. اخبار خوش برخواسته از این مذاکرات می‌تواند بر بازار طلا اثر بگذارد.

این کارشناس و تحلیلگر بازار طلا در پاسخ به این سوال که به دلیل تعدد دورهای مذاکرات احیای برجام، آیا احتمال بی تفاوت شدن بازار نسبت به اخبار این حوزه وجود دارد؟ گفت: این احتمال زیاد است چون اخبار مختلفی را در این خصوص دیدیم اما آنچه امروز می‌تواند پس از بیش از ۲۰ سال برای بازار اطمینان بخش است، اقداماتی است که در عمل رخ می‌دهد. برای مثال ورود سرمایه‌های بلوکه شده به ایران و رفع برخی مشکلات در این خصوص موثر خواهد بود.

محمدولی درباره انس جهانی طلا درباره مصوبه حذف مالیات از اصل طلا بر این بازار نیز اظهار کرد: تا ۱۵ دی ماه سال جاری مسائل مالیاتی به گونه گذشته انجام می شود اما مطمئنا تاثیر مثبتی بر بازار طلا خواهد داشت. با روش فعلی بهای تمام شده طلا کمی گرانتر تمام می شود اما با روش جدید تاثیرات مثبتی را از نظر بازگشت دوباره مردم به بازار و روانتر شدن معاملات شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =