تصادف لیفان

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان از امدادرسانی ۴ واحد امدادی فوریتهای پزشکی استان اصفهان در حادثه مرگبار تصادف اتوبوس مسافربری، تریلی و خودرو سواری لیفان خبر داد.

به گزارش ایراسین و به نقل از روابط عمومی مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان، عباس عابدی گفت: ساعت ۹:۲۸صبح امروز چهارشنبه مورخ ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ طی تماس با اتاق فرمان اورژانس نطنز مبنی بر تصادف تریلی، اتوبوس مسافربری و خودرو سواری لیفان در کیلومتر ۳۵ آزادراه نطنز_کاشان، بلافاصله ۴ واحد امدادی اورژانس شهرستان نطنز و بالگرد اورژانس هوایی استان اصفهان به همراه ۲ آمبولانس هلال احمر و ۲ خودرو نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود پس از انجام عملیات رهاسازی مصدومان و بررسی های اولیه مشخص شد که متاسفانه ۵ سرنشین سواری لیفان به علت شدت جراحات در دم جان باختند.

عابدی در ادامه افزود: در این حادثه اتوبوس مسافربری که در اثر برخورد با تریلی از مسیر خود منحرف شده بود به خودروی لیفان برخورد کرد و متاسفانه باعث مرگ ۵ نفر سرنشین لیفان شد. این اتوبوس از امیدیه اهواز عازم مشهد بوده و ۴۴ مسافر داشته که در این حادثه ۸ نفر از آنها دچار مصدومیت های سطحی شده بودند و پس از دریافت خدمات فوریتهای پزشکی توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان فاطمیه بادرود انتقال یافتند.

وی ضمن اشاره به پرواز بالگرد اورژانس هوایی استان اصفهان به محل حادثه در لحظات اولیه، به حضور آقای دکتر راستین مدیر حوادث و فوریتهای استان در محل حادثه و فرماندهی مستقیم واحدهای امدادی تاکید کرد.

گفتنی است در این حادثه یک مرد، دو زن و دو کودک بدلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =