منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ۷ نفر در منابع آبی غرق شده اند، گفت: ۴۹ میلیارد تومان غرامت به خسارت دیدگان بخش کشاورزی پرداخت شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به غرق شدن ۷ نفر در منابع آبی استان اصفهان، اظهار کرد: با بازگشایی رودخانه زاینده رود برای تغذیه باغات غرب استان اصفهان، رودخانه های شهرستانهای فریدونشهر و سمیرم، مخازن سدهای استان اصفهان و استخرهای کشاورزی از اماکنی هستند که غرق شدگی در آنها رخ می دهد.

وی افزود: ۳۵۰۰ استخر کشاورزی با خاصیت ژئوممبران مکانهای پرخطر برای غرق شدگی است و به تمام مالکان توصیه می شود نکات ایمنی را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای استان اصفهان با اعتبار ۱۵ میلیارد به تجهیز ایمنی کانالهای انتقال آب اقدام کرده است و اکیپ غریق نجات را فعال کند.

بیمه کشاورزی در ۶۲ هزار و ۳۰۰ هکتار اراضی کشاورزی در اصفهان

وی در ادامه به بیمه کشاورزی در ۶۲ هزار و ۳۰۰ هکتار اراضی کشاورزی در اصفهان اشاره کرد و گفت: ۱۵ هزار و ۱۸۰ هکتار باغ، ۶۵ میلیون قطعه طیور و ۷۱۶ هزار راس دام در استان اصفهان بیمه شده اند.

شیشه فروش ۱۸ درصد دام های استان اصفهان را بیمه شده اعلام کرد و افزود: ۹۴ درصد طیور و ۲۹ درصد باغات و ۳۰ درصد زراعت استان اصفهان مشمول بیمه کشاورزی شده اند.

پرداخت ۴۹ میلیارد تومان غرامت به خسارت دیدگان بخش کشاورزی

وی بیان کرد: در سال زراعی گذشته، ۴۹ میلیارد تومان غرامت به خسارت دیدگان بخش کشاورزی و حوادث قهری توسط صندوق بیمه کشاورزی پرداخت شد و امسال هم با پیگیری های انجام شده ۱۶۴ هزار مترمربع گلخانه و ۳ میلیون و ۲۰۰هزار قطعه آبزیان بیمه کشاورزی شده اند.

۱۱۰ محصول؛ مشمول بیمه کشاورزی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۱۰ محصول هم در بخش های باغ، دام و طیور و آبزیان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه بیمه اراضی و محصولات کشاورزی در استان اصفهان قابل قبول نیست، گفت: با توجه به خشکسالی توصیه می شود نسبت به بیمه محصولات و اراضی اقدام شود و از صندوق بیمه کشور هم درخواست کردیم تعدیل تعرفه ها و پرداخت سریع غرامت را در دستور کار قرار دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =