منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹ نفر در اثر غرق شدگی در منابع آبی استان اصفهان جان باخته اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی فوت شده های حادثه غرق شدگی در منابع آبی استان اصفهان مواجهیم.

منصور شیشه‌فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۹ نفر در منابع آبی استان اصفهان با حادثه غرق شدگی فوت شدند که ۳ نفر در رودخانه و ۵ نفر در استخرهای ذخیره آب کشاورزی و یک نفر هم در سدهای مخزنی استان اصفهان جان باخته اند.

وی افزود: اگرچه ۳۰ درصد غرق شدگی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است اما از ابتدای سال تاکنون ۱۴ نفر دچار حادثه غرق شدگی شده اند که در این میان ۹ نفر فوت شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: از شب گذشته زاینده رود در کانال های کشاورزی شرق اصفهان توزیع شده و توصیه های ایمنی در خصوص عدم شنا در رودخانه زاینده رود و کانال های کشاورزی ابلاغ شده است چراکه این جریان به صورت گردابی است و موجب غرق شدگی شناگران می شود.

وی اضافه کرد: مقرر شده است تیم های گشت و بازرسی شرکت آب منطقه ای و شهرداری نظارت لازم را به ویژه در این مدت که رودخانه زاینده رود جریان دارد، به عمل آورند.

شیشه فروش با اشاره به اینکه گرم شدن هوا میل به شنا را افزایش می دهد، گفت: منابع آبی استان اصفهان ایمن نیست و هرگونه شنا در این منابع خطر غرق شدگی را به همراه دارد. شرکت آب منطقه ای هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان را جهت ایمن سازی منابع آبی در نظر گرفته است تا کانالها در برابر حوادث ایمن سازی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =