منصور شیشه فروش

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴ نفر بر اثر غرق شدگی جان باختند و با توجه به گرم شدن هوا بی توجهی به هشدار ها می تواند زمینه بروز حوادث غرق شدگی را به همراه داشته باشد.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴ مورد غرق شدگی در منابع آبی استان اصفهان به ثبت رسیده است که یک مورد در سد خمیران و دو مورد در استخ باغات و یک مورد در استخر ذخیره آب کشاورزی در شهرستان فلاورجان فوت شده اند و یک مورد هم مجروح شد.

وی افزود: در سال گذشته ۴۲ نفر در منابع آبی استان اصفهان اعم از سد، کانال و استخرهای ذخیره آب کشاورزی غرق شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در روزهای گرم سال شناکردن جذاب می شود، گفت: به شرکت آب منطقه ای اصفهان ابلاغ شد در کنار سدهای مخزنی استان اصفهان تیم های گشت و بازرسی فعال باشند.

وی به ۳ هزار و ۵۰۰ استخر ذخیره آب کشاورزی در استان اصفهان هم اشاره ای کرد و گفت: این استخرها به علت ویژگی هایی مکان مناسبی برای شنا کردن نیستند و کشاورزان موظف هستند ضریب ایمنی این استخرها را رعایت کنند.

شیشه فروش گفت: شرکت آب منطقه ای با استقرار غواص و قایق نجات در مخازن سدها و رودخانه های فریدونشهر و سمیرم مانع از بروز حوادث غرق شدگی در منابع آبی استان اصفهان شود.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود با توجه به گرم شدن هوا حوادث غرق شدگی در منابع آبی بالادست رودخانه و غرب استان اصفهان افزایش یابد و بی توجهی به هشدار ها می تواند زمینه بروز حوادث غرق شدگی را به همراه داشته باشد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =