انتخابات

استاندار اصفهان گفت: انتخابات، صدای ملت و جشن دموکراسی است و مردم با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت خود را رقم می زنند و سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر در اصفهان واجد شرایط رای دهی هستند.

به گزارش ایراسین، عباس رضایی روز جمعه، در ستاد انتخابات استان در استانداری اصفهان اظهار کرد: از مردم اصفهان دعوت می کنم تا با مشارکت در انتخابات امروز ۲۸ خرداد صحنه های زیبایی را خلق کنند.
وی با تاکید بر اینکه امروز به یاد ماندنی و پر از انگیزه و امید خواهد بود، گفت: همه مردم کشور از اصفهان انتظار دارند که در انتخابات امروز مانند سایر رویدادهای انقلاب اسلامی، پیشگامی و پیشقدمی خود را حفظ کنند.
استاندار اصفهان با تاکید بر رعایت قانون و ضوابط در انتخابات امروز در همه شعبه های اخذ رای، اضافه کرد: لازم است همه اعضای ستاد انتخابات و فرمانداری های استان بر صیانت و امانتداری آرای مردم اهتمام داشته باشند.
وی با تشکر از عوامل اجرایی انتخابات و خبرنگاران، گفت: امید است امروز هم مردم اصفهان با حضور پر شور در انتخابات الگو باشند و صحنه های زیبایی را خلق کنند و به تصویر کشیده شود.

سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند

گفتنی است، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور از ساعت ۷ صبح امروز در حال برگزاری است. سه هزار و ۴۶۷ شعبه اخذ رای و ۲ هزار و ۴۵۶ شعبه شهری و یک هزار و ۱۱ شعبه روستایی در استان اصفهان آماده اخذ رای شهروندان اصفهانی است.

در استان اصفهان سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، ۷۹ هزار و ۳۳۰ هزار نفر از این رقم رأی اولی خواهند بود که ۳۳ هزار و ۶۴۷ نفرشان مربوط به شهرستان اصفهان هستند.

در بخش انتخابات شوراهای شهری ۵۹۱ کرسی اصلی وجود دارد که برای این تعداد سه هزار و ۷۵۱ نفر ثبت نام قطعی کردند و ۲ هزار و ۸۳۱ نفر تأیید و ۶۵۶ نفر رد صلاحیت شدند. پس از آن ۲ هزار و ۳۵۷ نفر در هیأت‌های نظارت تأیید صلاحیت و ۴۳۸ نفر هم رد صلاحیت شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =