انتخابات در شرکت فولاد مبارکه

مدیر کنترل مواد و مسئول سابق حوزه بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه گفت: حضور حداکثری ذینفعان شرکت فولاد مبارکه در عبور از بحران اقتصادی موجود ضروری است و امیدواریم شرکت فولاد مبارکه در برگزاری پرشور انتخابات پیش رو الگو شود.

مهدی کفایت در گفت وگو با خبرنگار ایراسین در توضیح حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در زمانه حساسی به سر می بریم و همانطور که الگوی شرکت فولاد مبارکه در جهش تولید سرآمد کشور است، کارکنان این شرکت با حضور در انتخابات می توانند در این زمینه هم الگو شوند.

وی افزود: فضای رقابتی یکی از ارکان مهم در ایجاد فضای پرشور در انتخابات است چراکه در جمهوری اسلامی ایران بنا به تاکید رهبر انقلاب جمهوریت با انتخابات پیوند دارد و رای دادن به منزله واجب عینی است.

مدیر کنترل مواد و مسئول سابق حوزه بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین واحد صنعتی کشور و مهمترین شرکت در بورس، علاوه بر پرسنلی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این واحد صنعتی مشغول هستند، سهامداران میلیونی را در بردارد که نشان می دهد انتخاب صحیح چگونه می تواند در زندگی و معیشت این افراد موثر باشد.

وی اضافه کرد: اولویت نخست مردم در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری معیشت و مسائل اقتصادی است و ذینفعان شرکت فولاد مبارکه با جامعه هدف میلیونی سهم مهمی در نشاط سازی فضای انتخاباتی خواهند داشت چرا که انتخابات پرشور، دشمن را از اهداف پلید و شوم خود نا امید می کند.

کفایت با تاکید بر اینکه همواره مردم ثابت کردند که جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حضور پرشور در انتخابات امنیت کشور را تضمین می کند، گفت: تمام دولت ها فضای انتخابات را در ایران پیگیری می کنند و اگرچه تحلیل انتخابات را باید به روزهای نزدیک به ۲۸ خرداد موکول کرد اما آنچه که مسلم است این است که اقتدار و امنیت موجود در پای صندوق های رای تعیین می شود و مشکلات معیشتی و اقتصادی مانع شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری نمی شود.

وی گفت: رسانه ها در جلب اعتماد و آگاهی رسانی در مسیر جمهوریت نظام و انتخاب کاندیدای اصلح نقش مهمی دارند و افراد مورد اعتماد در هر طیفی می توانند سهم مهمی در ایجاد فضای پرشور سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایفا کنند.

مدیر کنترل مواد و مسئول سابق حوزه بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه به تبعات مثبت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و توضیح داد: حضور گسترده مردم در انتخابات برکات بسیاری را از ابعاد داخلی و خارجی خواهد داشت و با امیدآفرینی نقشه های پلید دشمن نقش برآب می شود و به عبور کشور از تحریم های ظالمانه یاری می رساند.

وی اعلام کرد: در هفته جاری با همکاری روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه سخنرانی های متعددی در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود تا این واحد صنعتی در این مسیر بر سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری صحه بگذارد و این موضوع را در بین پرسنل این شرکت تبیین کند که تنها راه برون رفت از شرایط کنونی انتخاب رئیس جمهور دغدغه مند و با حمایت چند میلیونی است تا شرایط اقتصادی و اجتماعی بهبود یابد.

کفایت افزود: اگر شهید سردار سلیمانی هم زنده بود به وضعیت موجود اعتراض داشت و اعتراض خود را با رای دادن نشان می داد و علاوه بر حضور در پای صندوق های رای دیگران را هم به رای دادن تشویق می کرد. ما بخشی از جامعه هستیم و با رای دادن جمهوریت را تقویت می کنیم چرا که چاقو هیچگاه دست خود را نمی برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =