اسماعیل نادری

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: کالاهای احتکار شده نظیر روغن خودرو، لاستیک، لوازم خانگی، روغن، شکر و برنج از طریق کارگروه کالاهای احتکار شده توزیع شده است و میزان کالاهای احتکاری در استان اصفهان قابل توجه نیست.

اسماعیل نادری در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در کارگروه کالاهای احتکارشده در استان اصفهان با دستور توقیف توسط قضات این کالاها تعیین تکلیف می شود. اکثر پرونده های کالاهای احتکارشده از سال ۹۸ تاکنون که به کارگروه کالاهای احتکار شده منتقل شده است که بررسی و تعیین تکلیف شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان تصریح کرد: با توجه به نوع کالاهای احتکار شده، این کالاها در بین اقشار هدف گذاری شده، توزیع و یا از طریق نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و هلال احمر، بسته های معیشتی اهدا می شود. 

وی اضافه کرد: کالاهای احتکار شده نظیر روغن خودرو، لاستیک، لوازم خانگی، روغن، شکر و برنج از طریق کارگروه کالاهای احتکار شده شناسایی و توزیع شده است که باید بر این موضوع تاکید کرد که میزان کالاهای احتکاری در استان اصفهان قابل توجه نیست.

نادری گفت: کالاهای مورد نیاز برای توزیع در بین اقشار کم برخوردار در اختیار خیریه ها و نهادهای حمایتی قرار می گیرد که در مورد اخیر ۳۰ هزار بسته معیشتی توسط اتاق بازرگانی و سپاه صاحب الزمان توزیع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =