مثیم یگانگی مدیر روابط عمومی ورق خودرو چهارمهال و بختیاری

مدیر روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری با اشاره به اهمیت روابط عمومی در جهان امروز گفت: روابط عمومی حافظ منافع شرکت و ذی‌نفعان است بنابراین لازم است که مدیر و کارکنان صد در صد به این بخش اعتماد داشته باشند.

میثم یگانگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروزه اگر نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی‌ترین اصل مورد نیاز بشر است، به جرأت می‌توان گفت یکی از بنیادی‌ترین دانش‌ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایر علوم قرن حاضر به شمار می‌رود.

وی افزود: روابط عمومی، هنر و علمی اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می‌دهد، هدف و چگونگی کلید برنامه‌ها را ترسیم می‌کند، مشاور امین مدیر و کلیه کارکنان دستگاه و چشم و چراغ آن است. روابط عمومی باید همه چیز را ببیند و همه چیز را نیز زیبا نمایش دهد. به علاوه این بخش حافظ منافع شرکت و ذی‌نفعان است که با آن سر و کار دارند. بنابراین لازم است که مدیر و کارکنان صد در صد به این بخش اعتماد داشته باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری تصریح کرد: امروزه به نظر می‌رسد معیارهای قالب در جامعه ما بی‌توجهی به ارزش‌های نهفته در کار روابط عمومی‌ها است به طوری که این امر باعث شده در بسیاری از سازمان‌ها، بخش روابط عمومی مبدل به بخش تبلیغات سازمان شده و کمتر به مفاهیم و ارتباطات دو سویه بپردازد.

یگانگی ادامه داد: اگر نقش روابط عمومی را در ایجاد یا تقویت فرهنگ توسعه، بومی کردن سرمشق‌های توسعه، کشف و معرفی ظرفیت‌های جامعه، بازآفرینی فرهنگی، حفظ تعلق و پیوستگی بدانیم در این صورت باید بتواند از هر نوع گسستگی و ناپیوستگی جلوگیری کند و یا حداقل کاهش‌دهنده فاصله و شکاف میان جامعه و شرکت‌ها باشد.

وی درباره اهم اقدامات این بخش تاکنون گفت: به طور کلی اجرای سیاست‌های اطلاع رسانی، همکاری با رسانه‌های جمعی،پاسخگویی به شبهات و ابهام‌ها، تهیه و اجرای طرح‌های تبلیغاتی سازمان، اجرای مناسب مراسم و مناسبت‌ها، ایجاد حسن رابطه بین کارکنان و مسئولان، نظارت بر انتشارات و نشریات دستگاه، مدیریت پایگاه‌های اطلاع رسانی الکترونیک، افکارسنجی عمومی دستگاهی و دیگر نقش‌هایی که در قالب متن نمی‌گنجد.

مدیر روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری اظهار کرد: این شرکت  با دیدگاه و رویکرد مثبت مدیر عامل محترم این مجموعه و در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی که به عهده دارد، کمک‌ها و اقدام‌های عام‌المنفعه متعددی را ایفا نموده است که از میان آن‌ها می‌توان به امضا تفاهمنامه با سازمان نوسازی مدارس استان جهت ساخت یک باب مدرسه ۹ کلاسه در شهر سفیددشت، امضای تفاهم‌نامه با صندوق کارآفرینی امید جهت ایجاد اشتغال‌های خرد و کوچک در سطح شهرستان بروجن، توزیع ۶۰ عدد تبلت در بین دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم، توزیع بیش از ۵۰۰ بسته کمک معیشتی و کمک به آسیب دیدگان ناشی از شیوع و پاندمی ویروس منحوس کرونا، توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم افطاری بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری، کمک به آزادسازی زندانیان استان به مبلغ دو میلیارد ریال، حمایت از تیم های ورزشی  و حمایت از ورزشکاران المپیکی این استان اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =