2.jpg

در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران براساس رای هیئت داوران از مهندس حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به دلیل حمایت های علمی و فکری اش از روابط عمومی این شرکت، با اهداء لوح «ستاره ارتباطی مدیر ارشد» تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایراسین؛ بعد از ظهر دیروز مراسم پایانی هشتمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی در «خانه فرهنگ و هنر دیهیم» در تهران برگزار شد. در این رویداد بزرگ ملی علی ربیعی سخنگوی دولت، فیلیپ بورمانس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت و درمان، صنایع و بنگاه های بزرگ صنعتی و اقتصادی و نیز شماری از فعالان ارتباطی کشور حضور داشتند و جمع گسترده ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی به صورت مجازی این آیین را دنبال می کردند.

هیأت داوران این جشنواره، با عنایت به ارزیابی های انجام شده در بخش «ستاره ارتباطی مدیر ارشد» از «حمیدرضا عظیمیان»، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به دلیل نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی با اهدای لوح و نشان «ستاره ارتباطی مدیر ارشد» تجلیل کردند.

اهدای لوح « ستاره ارتباطی مدیر ارشد» به مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه + متن لوح

در متن لوح «ستاره ارتباطی مدیر ارشد» آمده است:

«گرانمایه ارجمند جناب آقای دکتر حمیدرضا عظیمیان

مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه اصفهان

بی تردید، حرکت رو به تکامل و تعالی روابط عمومی، مرهون حمایت ها و نگاه حمایتگرانه شخصیت هایی است که با حمایت خودبه درخشش روابط عمومی در کشور و حرکت رو به رد آن سهم شایسته ای را به عهده می گیرند.

نظر به اینکه براساس رای هیئت داوران و با عنایت به بررسی های انجام گرفته، شخصیت ارتباطی، منش، روحیه تعاملی و نقش تعیین کننده و بهبود ارتباط با ذینفعان و نگاه تعالی جویانه حضرتعالی به حوزه ارتباطات روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی همیشه بارز، موثر و کارساز بوده از طرف دیگر روابط عمومی تحت امر جناب عالی همواره از حمایت های فکری و عملی حضرتعالی بهره مند بوده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، «لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد» به دلیل نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی تحت امر و شخصیت برجسته ارتباطی به آن مدیر ارشد فرهیخته اعطاء می شود.

رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی                        رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران

فیلیپ بورمانس                                                           هوشمند سفیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =