محمد محسنی

معاون اقتصادی دادستان اصفهان گفت: دستگاه قضایی استان اصفهان در شرایط اقتصادی موجود از اصنافی که به حقوق شهروندان پایبند هستند حمایت می کند.

محمد محسنی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: از جمله موضوعات مهمی که دستگاه قضایی استان اصفهان در چند سال اخیر به طور جد مورد توجه قرار داده تاکید بر حقوق عامه است.

وی افزود: یکی از مصادیق مهم در حقوق عامه ناظر بر مسائل اقتصادی کشوراست که در این زمینه دستگاه قضایی استان اصفهان برنامه های مستمر داشته است. این دستگاه، علاوه بر جنبه های سلبی وبرخورد با جرایم اقتصادی بر وجوه ایجابی تاکید کرده است.

معاون اقتصادی دادستان اصفهان تصریح کرد: نظارت های مستمر، مطالبه گری از مسئولان و دستگاه های اجریی در رابطه با اجرای مقررات وقوانین به صورت مستمرپیگیری شده است و همواره از ظرفیت سمن ها و نهادهای مردمی بیش از پیش برای رسیدن به این اهداف استفاده شود.

حمایت دستگاه قضایی از «انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان اصفهان»

وی اضافه کرد: یکی از ظرفیت های ویژه ناظر بر مسائل اقتصادی استان اصفهان، «انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان اصفهان» است که گزارش های کارشناسی بر عملکرد مطلوب این نهاد صحه می گذارد.

محسنی بیان کرد: دستگاه قضایی استان اصفهان در راستای مسائل ایجابی که ناظر بر مسائل اقتصادی بر محور تشویق و حمایت واحدهای اقتصادی است که در شرایط اقتصادی به حداقل سود اکتفا و درارائه خدمات ممتاز و ویژه عمل کردند، اقدامات مهمی انجام داده است؛ انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با حمایت دستگاه قضایی استان اصفهان درصدد است تا از این صنوف حمایت کند تا این روند در کشور بسط پیدا کند. 

وی افزود: اصنافی که در شرایط خاص اقتصادی به رعایت حقوق مردم پایبند بودند مورد تشویق قرار خواهندگرفت؛ اگرچه این طرح در ابتدای مسیر است اما درادامه به دستاوردهای مهمی دست خواهد یافت و ثمره ها و نتایج این طرح در آینده اطلاع رسانی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =