سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۶.۲۰ دلار، پلاتین ۱۲۴۸ و هر انس پالادیوم ۲۹۸۵ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: بررسی آمار و ارقام در بازار طلا نشان می‌دهد قیمت ها طی چند روز اخیر نوسان چندانی را تجربه نکرده است به همین دلیل پیش بینی می‌شود با توجه به تعطیلی بازار به دلیل شیوع کرونا در کشور، قیمت ها تا پایان هفته جاری در رنج فعلی باقی مانده و نوسانات قابل توجهی را  تجربه نکند.

وی تاکید کرد: بازار طلا و جواهر در سراسر کشور تا پایان این هفته تعطیل است و بنابراین معاملاتی انجام نمی‌شود. به همین دلیل به خریداران و فروشندگان توصیه می‌شود نکات فوق را در این بخش دخیل کنند. اخبار سیاسی حول محور مذاکرات و برجام و عدم تقاضا در بازار باعث کاهش تا این اندازه شده است. برای پیش بینی های بعدی باید تا روز پنجشنبه به منظور تعیین تکلیف فعالیت واحدهای صنفی طلا و جواهر در کشور منتظر ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =