منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در سال گذشته ۲۲ مورد واژگونی تانکرهای حمل سوخت در استان اصفهان به وقوع پیوست و به اداره محیط زیست استان اصفهان هم ابلاغ شده است در راستای پیشگیری از تخلیه ضایعات نفتی اطلاع رسانی کند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به مصرف مواد نفتی در برخی از واحدهای صنعتی در استان اصفهان اظهار کرد: در برخی از شهرک های صنعتی پایه مواد مصرفی آنها قیر و مواد نفتی است و به علت وجود پالایشگاه و پتروشیمی روزانه بیش از چهار هزار و ۵۰۰ تانکر حمل مواد سوختی از استان اصفهان عبور می کند.

وی افزود: به علت اینکه استان اصفهان در چهارراه مواصلاتی کشور قرار دارد تانکرهای سوخت از استانهای دیگر هم از اصفهان عبور می کنند که در سالهای گذشته حوادثی از قبیل واژگونی تانکرهای سوخت رخ داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: طبق آیین نامه حمل مواد خطرناک تمام تانکرهای حمل مواد نفتی و خطرناک موظف به رعایت بندهای این آیین نامه هستند و اداره راه و پلیس بر روند اجرای آن نظارت دارد.

وی گفت: مدیریت بحران استانداری اصفهان هم بخشنامه ای به شرکت نفت، شهرک های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرده است تا آموزشهای لازم به پیمانکاران و رانندگان مواد نفتی ارائه دهند که رعایت دقیق بندهای این بخشنامه الزامی است.

شیشه فروش گفت: در سال گذشته ۲۲ مورد واژگونی تانکرهای حمل سوخت در استان اصفهان به وقوع پیوست و  به اداره محیط زیست استان اصفهان هم ابلاغ شده است در راستای پیشگیری از تخلیه ضایعات نفتی اطلاع رسانی کند. 

وی افزود: به شرکت نفت هم ابلاغ شده است که دفن پسماندهای نفتی در مراکز تعیین شده و مطابق با اصولی که سازمان پسماند تعیین کرده است، انجام گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =