• ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
  • کد خبر: 13411
  • readingTime: ۱ دقیقه
شاسی بلند برقی بنز

شرکت مرسدس اعلام کرد که دو خودروی EQE و EQS، شاسی بلندهای آینده خواهند بود.

به گزارش ایراسین، مشخصات خودروی مرسدس EQS ۲۰۲۲ به طور کامل مشخص شده است و با آن آینده مرسدس‌های کاملاً برقی نیز به بازار عرضه می‌شود. گرچه برخی از مردم به اشتباه پرچمدار جدید خودروی برقی را به عنوان یک نسخه الکتریکی از کلاس S در نظر گرفته‌اند، اما در واقع این‌طور نیست، چون روی یک پلتفرم کاملاً متفاوت سوار می‌شود.

به گفته گوردن واگنر، طراح ارشد مرسدس، معماری سفارشی وسایل نقلیه الکتریکی ، آزادی کافی را برای مانور بر روی طراحی داخلی و خارجی EQS به طراحان را داده است، چیزی که می‌توانیم از شاسی بلندهای آینده EQE و EQS انتظار داشته باشیم.

همانطور که EQS برای کلاس S است، خودروهای شاسی بلند EQS و EQE نسخه‌های الکتریکی سوخت سوز GLE و GLS نیستند. در حقیقت واگنر این دو خودرو را به عنوان شاسی بلندهای آینده معرفی می‌کند. مطمئناً انتظار داریم که شاسی بلندهای برقی همان صفحه عظیم MBUX Hyperscreen را داشته باشند که به عنوان تاج نگین EQS شناخته می‌شود.

نوع جدیدی از طراحی شاسی بلند با خودروی EQS مرسدس

واگنر در مصاحبه‌ای گفت: "آن‌ها به همان شکلی که من EQS را توصیف می‌کنم، متفاوت به نظر می‌رسند و یکپارچه‌تر، آیرودینامیکی‌تر و آینده نگرانه‌تر هستند. در نتیجه نوع جدیدی از شاسی بلند خواهند بود. "‌

واگنر افزود که از نظر طراحی، "یک کمان" EQS در شاسی بلندهای EQE و EQS منعکس خواهد شد. جلویپنجره کشیده خواهد شد که باعث زیبایی و ظاهر متفاوت نسبت به نمونه‌های مجهز به موتور احتراق داخلی می‌شود.

در هر صورت، پلتفرم سفارشی الکتریکی برای مدل‌های EQ که با EQS شروع می‌شوند، مطمئناً برای خودروساز آلمانی معجزه خواهد کرد، چون انتظار زیادی از آن برای آینده می‌رود.

0

منبع: خبرنگاران جوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =