مراسم تشیع پیکرسرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی در اصفهان

عکس:مجتبی جهان بخش

روز سه شنبه پیکرسردار شهید سید محمد حجازی در گلستان شهدای اصفهان کنار مزار بردار شهیدش آرام گرفت.

به گزارش ایراسین، روز سه شنبه آیین تشییع شهید سردار سید محمد حجازی با حضور شخصیت های سیاسی و لشگری، کشوری و مسئولان نهادها و خانواده معظم شهدا در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

نماز یادگاردفاع مقدس به امامت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان اقامه شد.

نماینده حزب الله لبنان هم در بخشی از آیین تشییع پیام دبیرکل حزب لبنان را قرائت کرد و از ویژگی های ممتاز این شهید والامقام یاد کرد.

سردار قاآنی، سردار صفوی،سردار پاک پور فرمانده نیروی زمینی، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی به همراه خانواده معظم شهدا در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سید محمدحجازی شرکت کردند.

آیین یادبود این سردار شهید روز پنج شنبه دوم اردیبهشت ماه در گلزار شهدای اصفهان برگزار می شود.

شایان ذکر است شهید سردار حجازی در طول عمر 65 ساله خود علاوه بر فرماندهی سپاه در دفاع مقدس و بسیج، مسئولیت های خطیر و مهمی از جمله فرماندهی نیروی مقاومت بسیج به مدت 10سال، ریاست ستاد مشترک سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه و معاونت آمادگی،پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح را برعهده داشت.

تجارب ارزنده این شهید والامقام در لبنان و یاری رسانی به مدافعان حرم و کمک به جبهه مقاوت اسلامی درعرصه مقابله با داعش وتروریسم تکفیری در کارنامه ایشان برجسته و ارزنده است. پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به پیشنهاد سردار قاآنی با حکم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی این شهید بزرگواربه سمت جانشینی فرماندهی این نیرو منصوب و خدمات ارزنده ای به یادگار گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =