پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با اقتدار توانست از سد الریان قطر با نتیجه سه بر یک بگذرد.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دومین بازی خود در لیگ قهرمان آسیا شنبه شب ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ در استادیوم جواهر لعل نهرو هند به مصاف الریان قطر رفت و با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد و صدرنشین شد.

 یحیی گل محمدی در ترکیب تیمش نسبت به بازی با الوحده امارات یک تغییر داشت و آنهم بازی کردن کمال کامیابی نیا بجای میلاد سرلک بود. در ۲۰ دقیقه نیمه نخست بازی بیشتر توپ در میانه زمین ضربه خورد و بازی درگیرانه ای را از دو تیم شاهد بودیم که در دقیقه ۱۹ تنها یک فرصت ایجاد شد که نایف الحضرمی ارسال عبدالعزیز حاتم را تبدیل به گل کرد.

در ادامه پرسپولیس برای جبران تلاش فراوانی انجام داد هرچند موقعیت های الریان قطر هم بسیار خطرناک بود که حامد لک نگذاشت شاگردان لوران بلان به گل دوم برسند. ۴۵ دقیقه اول با همان تک گل الریانی ها به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم پرسپولیس برای جبران طوفانی آغاز کرد و در همان ۱۲ دقیقه نخست سه گل توسط کمال کامیابی نیا و شهریار مغانلو(۲ گل) به ثمر رساند تا لوران بلان ۵ تعویض خود را تا دقیقه ۷۰ انجام دهد. پس از گل سوم پرسپولیس خطری دروازه حامد لک را تهدید نکرد و حتی شاگردان یحیی گل محمدی می توانستند اختلاف را زیاد کنند.

تعویض های لوران بلان سودی برای الریان نداشت و پرسپولیس با تیجه ۳ بر یک پیروز میدان شد و با ۶ امتیاز در صدر گروه E  قرار گرفت.

دیگر بازی این گروه هم بین تیم های الوحده امارات و گوا هند بدون گل به تساوی کشیده شد. در این گروه پس از شاگردان یحیی گل محمدی الریان با ۳ امتیاز دوم است، گوا هند با دو امتیاز رده سوم را از آن خود کرده و الوحده امارات با یک امتیاز قعرنشین گروه E  است.

در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه سی و یکم فروردین ۱۴۰۰ تیم گوا هند ساعت ۲۱:۳۰ از پرسپولیس پذیرایی خواهد کرد.

ترکیب پرسپولیس ایران: حامد لک، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (میلاد سرلک۷۸)، احسان پهلوان (مهدی شیری۷۸)، مهدی ترابی (مهدی عبدی۸۵)، امید عالیشاه (علی شجاعی ۸۵)، شهریار مغانلو (عیسی آل‌کثیر۶۱)    سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب الریان قطر: فهد یونس، دامه ترائوره، شجاع خلیل زاده، خالد مفتاح (محمد جمعه ۶۶) ، محمد علاالدین (علی فریدون۶۶)، عبدالعزیز حاتم (احمد عبدالمقصود ۷۰)، فرانک کوم (عبدالرحمن الکربی ۷۰)، نایف الحضرمی، یاسین براهیمی، ابراهیم مسعود (یوسف عمر ۶۶) ، یوهان بولی     سرمربی: لوران بلان

تیم داوری: تانتاشف ایلگیز (ازبکستان)،آندری تی‌ساپنکوف(ازبکستان) و تیمور گاینولین(ازبکستان)/ داور چهارم: هیروکی کیمورا(ژاپن)

کارت زرد: محمد علاالدین(۷)، فرانک کوم(۵۱)، دامی ترائوره(۵۹) از الریان  

دقایق حساس:

*گل اول الریان دقیقه ۱۹ توسط نایف الحضرمی: ارسال ضربه ایستگاهی توسط عبدالعزیز حاتم از سمت راست با ضربه سر نایف الحضرمی تبدیل به گل شد.

دقیقه ۳۰: شهریار مغانلو پاس مهدی ترابی را از زاویه بسته به بیرون زد.

دقیقه ۳۹: شهریار مغانلو پاس در عمق مهدی ترابی را به سمت دروازه الریان زد که فهد یونس با پا توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۰: در یک ضدحمله سریع الریان شوت محکم ابراهیم مسعود از کنار دروازه پرسپولیس رد شد.

دقیقه ۴۴: ارسال سیامک نعمتی با ضربه سر زیبای سیدجلال حسینی همراه شد که فهد یونس با دست مخالف توپ را از زیر طاق به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۵+۲: یاسین براهیمی در مصافی تک به تک نتوانست دروازه حامد لک را برای دومین بار باز کند.

*گل اول پرسپولیس دقیقه ۴۷ توسط کمال کامیابی‌نیا: ارسال کرنر مهدی ترابی از سمت چپ زمین با ضربه سر کمال کامیابی‌نیا تبدیل به گل اول پرسپولیس شد.

*گل دوم پرسپولیس دقیقه ۴۹ توسط شهریار مغانلو: ارسال سیامک نعمتی با ضربه روپای شهریار مغانلو تبدیل به گل شد.

دقیقه ۵۱: شوت زمینی امید عالیشاه را فهد یونس مهار کرد.

دقیقه ۵۵: ضربه پشت محوطه سیامک نعمتی را فهد یونس راهی کرنر کرد.

*گل سوم پرسپولیس دقیقه ۵۷ توسط شهریار مغانلو: ارسال در عرض و زمینی امید عالیشاه را شهریار مغانلو در مقابل دروازه خالی الریان با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۶۶: پاس رو به عقب امید عالیشاه را آل کثیر با بی دقتی به بیرون زد.

دقیقه ۷۱: شوت پشت محوطه امید عالیشاه را فهد یونس مهار کرد.

دقیقه ۸۸: علی شجاعی در موقعیت تک به تک نتوانست از توپ استفاده کند تا خلیل‌زاده از راه برسد و با تکل به موقع توپ را به کرنر بفرستد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =