• ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
  • کد خبر: 13087
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه در بازار

نوع طلا یا سکه

قیمت (تومان)

تغییرات نسبت به روز گذشته (تومان)

انس طلا در بازار جهانی

۱۷۷۷ (دلار)

۱۱

سکه امامی (طرح جدید)

۱۰.۶۵۰.۰۰۰ ۱۲۰.۰۰۰

سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم)

۱۰.۴۰۰.۰۰۰ ‌۱۰۰.۰۰۰

نیم سکه

۶.۳۰۰.۰۰۰

‌۱۰۰.۰۰۰

ربع سکه

۳.۹۵۰.۰۰۰

۵۰.۰۰۰

سکه گرمی

۲.۲۰۰.۰۰۰ ۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۱.۰۴۸.۰۶۰ ۷.۰۰۰

هر مثقال طلای ۱۷ عیار (آب شده)

۴.۵۴۰.۰۰۰ ۳۰.۰۰۰

www.irasin.ir

تحلیل بازار طلا

عباد محمد ولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۶ دلار، پلاتین ۱۲۰۵ و هر انس پالادیوم ۲۸۳۵ دلار در بازار جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: قیمت های فوق در حالی افزایش قیمت نسبت به روز گذشته را نشان می‌دهد که بازار طلا و جواهر در سراسر کشور تا شنبه هفته آینده تعطیل است.

وی افزود: یکی از دلایل افزایش قیمت انس جهانی طلا در بازارهای جهانی، افزایش قیمت فلزات گرانبها است که در صنایع خاص از جمله صنعت طلاسازی دارد. انتشار اخبار سیاسی پیرامون نزاع سیاسی میان آمریکا و روسیه است که از آغاز نوعی جنگ سرد میان این دو کشور حکایت دارد. به علاوه تحریم های دو جانبه روسیه و اتحادیه اروپا نیز در این امر موثر است.

کارشناس و تحلیلگر بازار طلا تصریح کرد: چندسالی بود که مردم توجه چندانی به سرمایه گذاری در بازار طلا نداشتند اما اکنون با جاذبه پیدا کردن مجدد طلا برای سرمایه گذاری در آینده شاهد افزایش قیمت طلا خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =