منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: درسال گذشته ۳۵۱ نفر در اثر حوادث جاده ای در صحنه فوت شده اند که در دو سال اخیر روند تصادفات فوتی در اصفهان کاهشی است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تصادفات جاده ای استان اصفهان در سال گذشته اظهار کرد: ۳۵۱ نفر در اثر حوادث جاده ای در صحنه فوت شده اند و چهار هزار و ۷۴۰ نفر هم تصادفات جرحی در سال گذشته ثبت شد.

وی افزود: تصادفات سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ روند کاهشی داشته است که علت آن در محدودیت های تردد به علت شیوع بیماری کرونا است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس گزارشهای امسال آمار تصادفات جاده ای در استان اصفهان از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه منجر به فوت ۳۲ نفر در صحنه شد و تعداد ۲۶۰ نفر هم مجروح شدند.

وی اضافه کرد: تصادفات در صحنه که منجر به فوت افراد شد در ایام نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۸ با کاهش ۳۰ درصدی همراه بوده است و۱۴ درصد هم کاهش تصادفات جرحی گزارش شد.

شیشه فروش با تاکید بر اقدامات سال جاری درخصوص کاهش تصادفات گفت: در سال گذشته ۸۰۰ کیلومتر از راه های استان اصفهان توسط اداره راه ایمن شد. امسال هم مقرر شد با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی نقاط پرتصادف شناسایی و رفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =