مهدی اسدی

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: ۵۶۲ باب خانه ورزش روستایی در سطح استان اصفهان به بهره برداری رسیده است.

 مهدی اسدی رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان پیرامون طرح راه اندازی خانه های ورزش روستایی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین گفت: در سال ۱۳۹۳ با پیشنهاد هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان به فدراسیون، افتتاح و راه اندازی این خانه های ورزش در سطح روستاهای کشور آغاز شد. تفکر راه اندازی خانه های ورزش روستایی دلایل متعددی داشت که می توان به هزینه زیاد احداث سالن های ورزشی، هزینه سنگین حفظ و نگهداری آنها، کسری و عدم اعتبارات لازم جهت احداث سالن های ورزشی در روستاها اشاره کرد.

وی ادامه داد: به جهت اینکه روستائیان با ورزش سلامت خود را به دست آورند و با انجام فعالیت های ورزشی هزینه های پزشکی کاهش یابند، طرح راه اندازی خانه های ورزش روستایی از سوی هیات استان اصفهان به فدراسیون پیشنهاد و فدراسیون طرح را به وزارت ورزش و جوانان ارائه داد که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت و در سطح کشور فراگیر شد تا قشر محروم روستایی از امکانات و وسایل ورزشی استفاده کنند.

مهدی اسدی با بیان اینکه ۵۶۲ باب خانه ورزش روستایی در سطح استان اصفهان به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: کلیه وسائل ورزشی این خانه های ورزش اعم از تشک تاتامی، میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج و صفحه دارت به صورت رایگان در اختیار روستائیان قرار گرفت که جا دارد از زحمات فرمانداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر که در راستای آماده سازی و مهیا نمودن مکان فعالیت خانه های ورزش روستایی اقداماتی انجام داده اند تشکر و قدردانی کنم.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان با بیان اینکه نظارت فعالیت خانه های ورزش بر عهده ادارات ورزش و جوانان و هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان های استان اصفهان است، افزود: جا دارد از زحمات و حمایت های فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان، استانداری، ستاد مبارزه با مواد مخدر، شرکت سهامی ذوب آهن و تمامی نهادهایی که در راستای کمک مالی به هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان پیرامون احداث خانه های ورزش ما را همراهی کردند تا جامعه ورزش روستایی مورد حمایت قرار گیرند، تشکر و قدرانی می کنم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =