دیدار نوروزی مدیرعامل، مدیران و اعضاء هیئت مدیره باشگاه سپاهان با استاندار اصفهان

مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با عباس رضایی استاندار اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایراسین و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل، مجتبی لطفی رییس، کریم فخار و سیدعلی پزشک عضو هییت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به همراه تعدادی از مدیران باشگاه و همچنین محرم نویدکیا سرمربی و رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور در استانداری اصفهان، با دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تبریک آغاز سال جدید به استاندار اصفهان به ارائه گزارشی از عملکرد باشگاه سپاهان در سال گذشته پرداخت و اعلام نمود: در شش ماه گذشته که مجموعه جدید باشگاه فعالیت خود را آغاز کرد، محور قدرتمندی تیم‌های ورزشی، توسعه و نوسازی زیرساخت‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، توجه ویژه به حوزه ورزش کارگری و صنعت شرکت فولاد مبارکه، توجه به ورزش همگانی و همکاری با شهرداری‌ها و آموزش پرورش مورد توجه بوده است.

وی افزود: حضور در ورزش قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف و ایجاد یک باشگاه کاملاً استاندارد با شاخصه‌های نوین مورد نظر هیات مدیره محترم باشگاه و شرکت فولاد مبارکه است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های کرونا که باعث شد مسابقات تعدادی از رشته‌های ورزشی توسط فدراسیون‌ها برگزار نشود، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ۶۰ تیم ورزشی در حوزه قهرمانی آقایان و بانوان سازمان داده است، ۱۷۵۰ ورزشکار و مربی در قالب این تیم‌ها در رشته‌های مختلف در مسابقات کشوری حضور پیدا کرده و موفق شده‌اند عناوین اول تا سوم را بدست آورند.

محمدرضا ساکت تصریح کرد: نگاه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به این است که استعدادیابی به عنوان یک محور اصلی باشد، کشف و پرورش استعدادهای بومی در نقاط مختلف استان و حتی کشوری همواره مورد تاکید مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه است.

وی با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های ورزشی در جهت ارتقاء کیفی ورزش استان گفت: با اقدام بسیار اساسی که در سال‌های اخیر صورت گرفت و راهگشایی که استانداری محترم، وزارت ورزش و استانداری محترم داشتند، گره ۳۵ ساله ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان باز شد، امروز این ورزشگاه بعنوان یک ظرفیت بین‌المللی به ورزش و فوتبال کشور اضافه شده است، ورزشگاهی که با گنجایش ۷۵ هزار نفر، بزرگترین ورزشگاه ساخته شده بعد از انقلاب است.

مجتبی لطفی رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: از طریق شرکت باسا که از زیرمجموعه‌های شرکت فولاد مبارکه است در راستای مساعدت و کمک در قالب پرداخت وام قرض الحسنه به هیات‌های ورزشی، باشگاه‌ها و مربیانی که به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده اند تفاهم نامه‌ای با اداره کل ورزش و جوانان امضاء شده است.

لطفی با اشاره به اهمیت توجه به ورزش کارگری گفت: ضریب نفوذ ورزش کارگری در بین کارگران و خانواده ۶۵ هزار نفری فولاد مبارکه ۸۹ درصد است.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان هم در این نشست مجتمع فولادمبارکه سپاهان را مجموعه‌ای حامی ورزش دانست و افزود: استان اصفهان در حوزه زیرساخت‌های ورزشی وضعیت مناسبی ندارد.

محرم نویدکیا ابراز امیدواری کرد با کمک فولاد مبارکه و توجه استاندار به حوزه ورزش، شرایطی فراهم شود تا دهکده المپیک به مکانی مناسب و استاندارد برای ورزشی حرفه‌ای بدل شود.

در ادامه این جلسه عباس رضایی استاندار اصفهان ضمن تبریک عید نوروز و خوش آمدگویی به اعضای باشگاه سپاهان گفت: اگر هر یک از تیم‌های باشگاه سپاهان دچار حاشیه شود، ضربه‌ای بسیار بزرگی را به باشگاه سپاهان خواهد خورد، ضمن اینکه انسجام خود را حفظ می‌کنید مراقب باشید که هیچ حاشیه‌سازی برای باشگاه بوجود نیاید.

وی افزود: با سیاست خوبی که در مدیریت باشگاه انجام می‌گردد باشگاهی متحد و بدون حاشیه داشته و با توجه به اینکه مردم اصفهان به باشگاه سپاهان علاقه زیادی داشته و این باشگاه هواداران بیشماری دارد برای شادی دل آنان با تمام وجود بجنگید تا در تمامی صحنه‌ها پیروز شوید.

دکتر رضایی ضمن تاکید بر اهمیت ورزش کارگری گفت: زحمات اصلی در شرکت فولاد مبارکه سپاهان بر دوش کارگران این شرکت است و جا دارد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اهتمام بیشتری به ورزش کارگری داشته باشد.

استاندار اصفهان از همکاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با آموزش و پرورش و شهرداری‌ها تقدیر کرد و گفت: این همکاری‌ها برای ارتقاء ورزش همگانی و تقویت ورزش پایه بسیار لازم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =