بازار شب عید

معاون بازرگانی سازمان صمت اصفهان گفت: بازار شب عید اصفهان تحت کنترل است و امیدواریم با همراهی مردم با کمبود کالاهای اساسی در بازار مواجه نشویم.

اسماعیل نادری در گفت وگو با خبرنگار ایراسین آخرین وضعیت بازار شب عید در اصفهان را تشریح کرد و اظهار داشت: فراوانی کالاها در سطح تولید و عرضه در بازار شب عید اصفهان مشهود است و از سوی دیگر تا شش ماه آینده کالاها در استان اصفهان ذخیره سازی شده است.

وی افزود: بازار میوه شب عید با عرضه «سیب» و «پرتقال» و نظارت های لازم توسط کارگروه تنظیم بازار  با قیمت مصوب در چند روز آینده عرضه می شود و محل های توزیع آن هم در استان جانمایی شده است.

معاون بازرگانی سازمان صمت اصفهان تصریح کرد: اگر چه بازار مرغ با نوسانات قیمتی در کشور مواجه است و با کمبود این کالا در پایتخت تولیدکنندگان تمایل به عرضه مرغ در تهران دارند اما کماکان در بسیاری از شهرستان های استان اصفهان مرغ با قیمت مصوب عرضه می شود و در کلانشهر اصفهان هم این کالا در فروشگاه های بزرگ و تعاونی های مصرف به قیمت مصوب عرضه می شود.

وی اضافه کرد: سایر کالاهای اساسی نظیر قند به ازای هر کیلو ده هزار و ۵۰۰تومان و شکر به قیمت ۸ هزار و ۷۵۰ تومان به ازای هر کیلو عرضه می شود و امیدواریم با همراهی شهروندان بازار شب عید تحت کنترل باشد و با کمبود کالایی مواجه نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =