امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با صندوق کارآفرینی امید

مدیران عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و صندوق کارآفرینی امید به‌منظور گسترش کارآفرینی در شهرستان بروجن و کمک به کسب‌وکارهای کوچک، تفاهم‌نامۀ همکاری امضا کردند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو، کارگروه اشتغال شهرستان بروجن با حضور وحید میرزایی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و دکتر نوراله‌زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تشکیل شد.

 در این جلسه، اصغر نوراله‌زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، ضمن بیان خلاصه‌ای از عملکرد این صندوق افزود: صندوق کارآفرینی امید طی سال‌های اخیر به‌عنوان نهاد توسعه‌ای برای شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مناطق مختلف کشور اقدام کرده و با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی از مزیت‌های رقابتی موجود در نقاط کم برخوردار به‌منظور افزایش کمیت و کیفیت تولیدات و هدایت تولیدات به سمت بازارمحور شدن و توسعۀ نیروی انسانی آن‌ها حمایت کرده است.

در ادامه، وحید میرزایی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و مشارکت شرکت ورق خودرو در امر توسعۀ اشتغال در شهرستان بروجن از عزم جدی مدیریت این شرکت در جهت توسعۀ مسئولیت‌های اجتماعی شرکت خبر داد.

وی اظهار امیدواری کرد تجربیات صندوق کارآفرینی امید بتواند راهگشا و پشتوانۀ ارزنده‌ای برای حرکت در مسیر توسعۀ منطقه و به‌ویژه شهرستان بروجن باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =