• ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
  • کد خبر: 9482
  • readingTime: ۱ دقیقه
رسول کربکندی

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: یک هفته گفتیم برگزاری بازی با تیم فوتبال پرسپولیس به صلاح این تیم نیست.

به گزارش ایراسین، دقایق پایانی جمعه شب بود که دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب هفته ششم لیگ برتر ایران لغو شد، رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان پیرامون این موضوع به خبرنگار ایراسین گفت: یک هفته در تمام مصاحبه‌هایمان ‌گفتیم برگزاری بازی با پرسپولیس به صلاح این تیم نیست چون ممکن است بازیکنان ما ناقل ویروس کرونا باشند و ممکن بود این مسئله برای پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با قوانین سخت کشور قطر خطرساز شود.

وی با بیان اینکه مسئولان سازمان لیگ اصرار به برگزاری بازی داشتند، افزود: تیم ما با پرواز چارتر به تهران سفر کرد و هتل گرفت. کلی هزینه کردیم اما در نهایت ساعت ۱۰-۱۱ شب گذشته(جمعه 21 آذرماه) بازی را لغو کردند. این نشان می‌دهد هیچکس نمی‌دانست چه کار می‌کند و بی برنامگی برای هر دو تیم ایجاد کردند.

رسول کربکندی درباره دلایل لغو بازی بیان داشت: علیرغم اینکه بعضی از تست‌های کرونای تیم ما منفی شده بود اما ممکن بود نفرات دیگر ناقل باشند. نباید بازی با پرسپولیس برگزار می‌شد ولی وقتی تیم ذوب آهن به تهران آمد و کلی هزینه کرد، این مسابقه را لغو کردند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان ادامه داد: تمام چارچوب‌های بهداشتی را رعایت کردیم. خبر تست سه شنبه، ظهر چهارشنبه آمد. روز پنجشنبه هم تست گرفتند که جوابش عصر جمعه گذشته آمد. در تست پنجشنبه، قاسم حدادی فر مثبت شد و بلافاصله فرودگاه را ترک کرد و به قرنطینه رفت. پنج نفر از قبل به کرونا مبتلا بودند که یک بازیکن و یک عضو کادرفنی به این نفرات اضافه شدند و در مجموع هفت کرونایی داریم.

وی در پایان پیرامون پیش بینی اش از عملکرد پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: آرزوی همه ایرانی‌ها این است که نماینده کشورمان قهرمان آسیا شود اما تیم‌های شرق آسیا قدرتمند هستند. یکی از اتفاقاتی که ممکن است به ضرر پرسپولیس تمام شود این است که این تیم از شرایط مسابقه دور شد، در حالی که فینالیست شرق آسیا تا فردا بازی می‌کند و از نظر بدنی احتمالاً شرایط بهتری خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =