• ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
  • کد خبر: 55410
  • readingTime: ۱ دقیقه
آب آشامیدنی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی دلایل قطعی‌های مکرر آب شرب اصفهان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص علت قطعی‌های مکرر آب شرب اصفهان گفت: متأسفانه چند روزی است بخشی‌هایی از شهر اصفهان درگیر افت شدید فشار آب است و اعتراضات زیاد و تماس‌های مکرر مردم عزیز را در پی داشته است

وی ادامه داد: از مدیران مربوطه توضیح خواستم گویا به دلیل افزایش برداشت‌های بالادست عملاً آبی که برای شرب اصفهان بزرگ رهاسازی می‌شود به تصفیه خانه نمی‌رسد تا جایی که ۲۰ درصد آب مورد نیاز و رهاسازی شده در روزهای اخیر به مقصد نرسیده است.

طغیانی خاطر نشان کرد: سامانه دوم آبرسانی هم به دلایل نواقص خطوط انتقال و تأسیسات تصفیه خانه هنوز تکمیل نیست بطوری که نهایتاً بخش کوچکی از ظرفیت آن به شکل اضطراری قابلیت استفاده دارد.
وی یادآور شد: اولاً جا دارد همگی با صرفه‌جویی کمک کنیم تا کسی در اصفهان عزیز بی آب نماند. ثانیاً به سرعت و با جدیت بیشتری پیگیر تکمیل سامانه دوم بود. تجربه نشان داد آن چیزی که برخی از همکاران قدیم در استان مجاور تونل جهنمی گلاب سامانه دوم آبرسانی می‌خواندند راه نجات آب شرب اصفهان بزرگ از دستبرد زیاده خواهان در فصل گرما بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر محترم نیرو از خود خاصیت نشان دهد و با برداشت‌های غیر مجاز بالادست برخورد جدی تری کند همانطور که برق صنایع را قطع می‌کنند قطعاً می‌توانند برق پمپاژها و چاه‌های غیر مجاز بالادست را هم قطع کنند تا مردم پایین دست بی آب نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =