• ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
  • کد خبر: 53025
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسئولیت اجتماعی

امام جمعه جم با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت گفت: با توجه به اینکه در جنگ تمام عیار نرم و فرهنگی قرار داریم اما ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت در حوزه فرهنگی ناچیز و اصلاً نامشخص است.

به گزارش ایراسین، حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت گفت: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت در حوزه فرهنگی ناچیز و اصلاً نامشخص است در این جنگ تمام عیار نرم و فرهنگی اعتبارات فرهنگی و آموزشی اولویت دارد و باید مشخص و روشن شود و بویژه مجموعه صنعتی مستقر در شهرستان که مشارکت فرهنگی ندارند یا اگر داشته باشند سلیقه‌ای است و هدفمند نیست.

امام جمعه جم ابراز داشت: تشکل‌های مردمی درست است با تکیه بر مردم است ولی باید برای رسیدن به اهدافشان که رفع مشکلات جامعه است پشتیبانی و همراهی شوند.

وی با اشاره به مساله اشتغال جوانان شهرستان جم در صنعت و شرکت‌های مستقر در منطقه گفت: متأسفانه شرکت‌های مستقر در شهرستان همین اخیراً اقدام به جذب نیرو نموده و تعدادی غیر بومی نه فقط شهرستان بلکه خارج استان و گاهاً آشنا جذب نمودند و توجهی به جوانان شهرستان نمی‌کنند.

حجت الاسلام محمدی بیان داشت: ما بحثی نداریم اول جوانان شهرستان و منطقه بعد کل استان و نهایتاً از سراسر کشور جذب شود حرفی نیست ولی اولویت برای افراد جویای کار شهرستان است.

امام جمعه جم همچنین خواستار راه اندازی فرودگاه شهر جم شد و گفت: هیچ منعی از نظر سازمان هواپیمایی وجود ندارد انتظار مردم را با پیگیری مطلوب و مؤثر برآورده نمائید مردم منتظر پاسخ و نتیجه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =