خودرو

مدیر عامل شرکت ماشین سازی فرنیو گفت: نیروهای متخصص عموماً اقدام به مهاجرت می‌کنند و شرکت‌های تولیدی با کمبود تخصص مواجه هستند.

به گزارش ایراسین، محمدرضا فرنیو اظهار کرد: فعایت‌های تجاری قابل پیش بینی نیستند و نمی‌توان برنامه بلند مدت برای آن تدوین کرد، در واقع فعالان اقتصادی ریسک می‌کنند و نمی‌دانند سرانجام سرمایه آنها چه می‌شود.

مدیر عامل شرکت ماشین سازی فرنیو با اشاره به برخی چالش‌های حوزه کسب و کار افزود: تأمین اجتماعی قوانین مشخصی ندارد و قوانین اداره کار هم عموماً یکطرفه بوده و حقی برای کارفرما قائل نمی‌شود.

وی در ادامه به موضوع مالیات هم اشاره کرد و گفت: متأسفانه در مالیات ستانی عدالتی وجود ندارد و این سوال برای فعالان اقتصادی مطرح است که مالیات اخذ شده کجا هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: تأمین نقدینگی و نیروی متخصص دو موضوع بسیار مهم در تولید است اما متأسفانه تورم موجود نقدینگی فعالان اقتصادی را با چالش مواجه کرده و از طرفی فارغ التحصیلان دانشگاهی هم از تخصص کافی برخوردار نیستند.

بر اساس گزارش تحلیل بازار، فرنیو ادامه داد: نیروهای متخصص عموماً اقدام به مهاجرت می‌کنند و شرکت‌های تولیدی با کمبود تخصص مواجه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =