• ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
  • کد خبر: 51807
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهندسین مفقود

فرمانده انتظامی راور با اشاره به مفقود شدن و سرگردانی سه مهندس در بیابان اطراف معدن سرب و روی گزک از توابع این شهرستان گفت: این افراد با تلاش ماموران پاسگاه عملیاتی حرجند، نجات یافتند.

به گزارش ایراسین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن شیخ زاهدی عصر دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از اینکه مأموران پاسگاه عملیاتی حرجند با خبری مبنی بر اینکه ۴۸ ساعت پیش سه نفر از مهندسان معدن سرب و روی گزک برای اکتشاف از مقر خود خارج شدند و تا کنون برنگشته‌اند؛ بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به تماس با امدادگران هلال احمر و یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور اظهار داشت: تیمی از مأموران پاسگاه حرجند و یگان تکاوری و امدادگران پایگاه جاده‌ای هلال احمر هجدک با گذر از مسیرهای سخت گذر موفق به یافتن آثاری از مسیر عبور این مهندسان در مناطق کوهستانی گزک شدند و سپس پس از چند ساعت تلاش، هر سه فرد مفقود شده پیدا شدند.

سرهنگ شیخ زاهدی تصریح کرد: به گفته امدادگران، این سه نفر به سبب طی کردن مسافت‌های طولانی و گم کردن راه، وضعیت مطلوب و توان حرکتی مناسبی نداشتند و به کمک مأموران و امدادگران از روبرو شدن با شرایط ناگوار و حتی مرگ نجات یافتند.

شهرستان راور در فاصله ۱۴۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =