خیابانی

جواد خیابانی مجری محبوب و سرشناس کشور به عنوان سفیر راهداری با حضور در پویش چشم به راهیم در اصفهان از مردم خواست با رانندگی ایمن در طول سفر، به کاهش تصادفات رانندگی کمک کنند.

به گزارش ایراسین، جواد خیابانی مجری سرشناس کشور امروز با حضور در محل پویش چشم به راهیم اصفهان در محور اصفهان-شیراز از مردم و مسافران حاضر در محل پویش خواست تا با رعایت قوانین و مقررات، برای کاهش تصادفات رانندگی در کشور گام بردارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز همچنین در حاشیه این همایش و در ارتباط زنده با شبکه نسیم، اظهار کرد: تمام پرسنل ما برای کاهش حوادث رانندگی و خدمت رسانی به مردم در استان اصفهان در حال تلاش هستند.

تشکر ویژه جواد خیابانی از خانواده ۸۰۰ نفری شاغلین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان

فرزاد دادخواه اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم در حین سفر نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد کاهش تصادفات رانندگی باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت خطیری بر عهده راننده در جهت حفظ جان سرنشینان وجود دارد، افزود: هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور چهره‌های سرشناس افزایش آگاهی و حذف رفتارهای پرخطر ترافیکی است.

دادخواه با بیان اینکه استان اصفهان با داشتن ۱۲ هزار کیلومتر راه ودر کشور هرساله میزبان بسیاری از مردم خوب ایران است اما متأسفانه حدود ۵۰ درصد از تصادفات در آزادراه‌ها رخ می‌دهد که اغلب ناشی از خواب آلودگی، حواس پرتی و عدم توجه به جلو است.

تشکر ویژه جواد خیابانی از خانواده ۸۰۰ نفری شاغلین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان

پویش «چشم به راهیم» از ۲۷ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =