سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم فولاد مبارکه

رئیس امور فرهنگی فولاد مبارکه گفت: برای گروه سنی نوجوان لیگ قرآنی پیش‌بینی شد و برای برگزاری مسابقات ویژه کودکان ۴ تا ۱۱ ساله برنامه‌ جدی داشتیم که در بخش قصص قرآنی و حفظ سوره‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد سامونی، در حاشیه برگزاری سی و دومین مسابقات قرآن کریم خانواده بزرگ فولاد، اظهار کرد: بیش از ۹ هزار نفررشته داوطلب این مسابقه بودند که شامل پرسنل شاغل، بازنشسته و پیمانکاران مجموعه فولاد مبارکه می‌شود.

وی افزود: امروز درحالی آزمون سی و چهارمین دوره این مسابقات بعد از وقفه چند ساله حضوری برگزار شد که از سال ۹۸ به علت شرایط شیوع کرونا به صورت غیرحضوری پذیرای خانواده بزرگ فولاد مبارکه بودیم.

رئیس امور فرهنگی فولاد مبارکه به تغییراتی که در این دوره اتفاق افتاده اشاره و اضافه کرد: برای گروه سنی نوجوان لیگ قرآنی پیش‌بینی شد و برای برگزاری مسابقات ویژه کودکان ۴ تا ۱۱ ساله برنامه جدی داشتیم که در بخش قصص قرآنی و حفظ سوره‌ها برگزار شد.

به گزارش ایراسین، سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگترین مسابقات قرآن کریم صنعت کشور، ویژه خانواده بزرگ فولاد مبارکه، با شعار «می‌خوانمت» و در رشته‌های حفظ، روان‌خوانی، قرائت، اذان، تدبر و خوشه‌چینی و بخش ایده قرآنی به‌صورت دومرحله‌ای (مرحله اول غیرحضوری و مرحله دوم به‌صورت آزمون حضوری) صبح امروز با حضور ۹ هزار نفررشته و با هدف گسترش فرهنگ قرآن و عترت برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =