سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم فولاد مبارکه

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: مسابقات قرآن بهانه‌ای است تا انس با قرآن را یاد بگیریم و تمرین کنیم تا بر شئون مختلف زندگی خانواده بزرگ فولاد مبارکه جاری شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدجواد براتی، در حاشیه برگزاری سی و دومین مسابقات قرآن کریم خانواده بزرگ فولاد مبارکه اظهار کرد: چند ماه است طراحی و برگزاری این مسابقات زمان برده و خرسندیم که پس از چند سال که به دلیل شیوع کرونا نتوانسته بودیم آن را حضوری برگزار کنیم، با برنامه‌ریزی چند ماهه میزبان پرسنل و خانواده بزرگ فولاد مبارکه هستیم.

وی با بیان اینکه اتفاقات ویژه‌ای با هدف تقویت انس با قرآن و ارتباط آن با شئون مختلف زندگی در این دوره طرح‌ریزی شده است، ادامه داد: سعی شده این دوره به سبک خلاقانه و بدیع برگزار شود و با لطف خدا با استقبال خانواده‌ها نیز همراه شد به شکلی که بیش از ۹ هزار نفررشته در آن ثبت‌نام شده است.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با اشاره به برگزاری بخش‌های ویژه کودکان و نوجوانان، ادامه داد: آنها با خانواده‌ها، همسالان و با هدایت مربی‌های خود در این رویداد حضور یافتند و سبک جدیدی را رقم زدند که می‌تواند به عنوان یک الگو به دستگاه‌های دیگر معرفی شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز دانشگاه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی و سالن نگین متأثر از حضور خانواده‌ها بود که نشان از استقبال خوب و گسترده مجموعه فولاد است بنابراین قصد نداریم این اتفاق در یک روز برگزار و تمام شود بلکه از چند ماه قبل شروع شده و در آینده با عزم همکاران ما ادامه پیدا کرده و تکمیل می‌شود.

براتی با تاکید بر لزوم پیگیری ارتباطاتی که در این مسابقات شکل گرفته، تصریح کرد: مسابقات قرآن بهانه‌ای است تا انس با قرآن را یاد بگیریم و تمرین بکنیم تا بر شئون مختلف زندگی خانواده بزرگ فولاد مبارکه جاری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =