• ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
  • کد خبر: 48627
  • readingTime: ۳ دقیقه
بازار روز پدر

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد کسبه اصفهانی از اواخر دی ماه به استقبال روز پدر رفته‌اند و اجناس مردانه را در جشنواره‌های فروش مختلف عرضه می‌کنند. دراین میان اجناس قیمت پایین و پوشاک اقساطی انتخاب بیشتر خریداران برای هدیه روز پدر است و هدیه‌های گران طرفدار چندانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تا همین چند سال پیش برای روز پدر، از پوشاک و موبایل فروشان گرفته تا عرضه‌کنندگان وسایل بهداشتی و برقی وقت سر خاراندن نداشتند. پشت درب فروشگاه‌ها عده‌ای منتظر بودند تا داخل مغازه خالی شود و مجال ورود برای آن‌ها فراهم آید، خیابان‌های نصف‌جهان و راهرو پاساژها پر بود از خانواده‌هایی که به مدل‌های عرضه شده در ویترین‌ها سرک می‌کشیدند تا کادو درخوری برای روز پدر تهیه کنند. آن روزها اگر کسی تابلوی پوشاک یا موبایل فروشی‌ها را نمی‌دید شاید صف مقابل بعضی از مغازه‌ها را با صف نانوایی اشتباه می‌گرفت. حالا سال‌های می‌گذرد، مناسبت روز پدر فرارسیده ولی بازار اصفهان خلوت است، انگار که روز پدری در کار نیست.

با کمی گشت‌وگذار در مراکز خرید اصفهان و پاساژهای مختلف شهر با حال‌وهوای روز پدر مواجه خواهید شد چراکه بوتیک‌های مردانه و کیف‌وکفش فروشان از اواخر دی ماه به استقبال روز پدر رفته‌اند و اجناس جدیدی را در جشنواره‌های فروش عرضه می‌کنند. بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد اجناس قیمت پایین و پوشاک اقساطی انتخاب بیشتر خریداران برای هدیه روز پدر است و هدیه‌های گران طرفدار چندانی ندارد.

تخفیف روز پدر

ست‌ های چرم، مصنوعی ولی پرطرفدار

قیمت ست کمربند و کیف پول مردانه از جنس چرم طبیعی به بیش از دو میلیون تومان می‌رسد ولی با نصف این مبلغ یا حتی کمتر می‌توان یک ست اکسسوری مردانه از جنس چرم مصنوعی خرید. کیف و کفش فروشان اصفهان از اواخر دی ماه عرضه ست‌های چرم مردانه ویژه روز پدر را آغار نموده‌اند که قیمت آن‌ها از ۱۷۵ هزار تومان شروع می‌شود و این بها برای مدل‌های با کیفیت‌تر به ۷۹۹ هزار تومان می‌رسد. البته اگر انتخاب خانواده‌ها جعبه‌های شکیل چوبی به‌جای مقوایی ساده باشد، باید دست کم ۱۵۰ هزار تومان به هزینه کادوی خود اضافه کنند. همچنین امکان درج جملات تبریک یا اسم شخص بر روی کیف پول یا جعبه ست وجود دارد که برای حکاکی آن‌ها باید بودجه ۳۰ تا ۱۲۰ هزار تومان درنظر گرفت. براساس مشاهدات میدانی از بازار اصفهان و فروشگاه‌های مجازی ست‌های چرم مصنوعی درشمار پرفروش‌ترین اقلام برای کادو روز پدر به حساب می‌آیند و به گفته کسبه ترند هدیه روز پدر ۱۴۰۲ شده‌اند.

تخفیف روز پدر

فروش اقساطی کت‌وشلوار به مناسب روز پدر

پشت ویترین فروشگاه‌های لوکس شهر کت‌وشلوارهایی می‌بینید که به اندازه چهار و پنج گرم طلای ۱۸ عیار قیمت دارند؛ به‌طوری که یک دست کت‌وشلوار مردانه تک دکمه با کیفیت پارچه درجه یک با بهای ۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ارزان‌ترین کت‌وشلوارهای مردانه در فروشگاه‌های چهارباغ نیز حدود دو میلیون تومان قیمت خورده‌اند، البته اگر شانس بیاورید درمیان تک سایزها می‌توانید یک دست کت‌وشلوار با قیمت کمتر از یک میلیون تومان تهیه کنید. قیمت بالا پوشاک مردانه سبب شده برخی فروشگاه‌داران در اصفهان و فضای مجازی آگهی فروش اقساطی پوشاک را به مناسبت روز پدر منتشر کنند؛ برای نمونه یکی از فروشگاه‌های اینترنتی کت‌وشلوار مردانه را به مناسب روز پدر در دو قسط با قیمت سه میلیون و ۹۸۹ هزار تومان به فروش می‌رساند که خریدار قسط اول را به میزان توان پرداخت می‌کند و مابقی مبلغ را باید در مرحله دوم بپردازد؛ درنهایت لباس پس از تکمیل وجه برای خریدار ارسال می‌شود. کت‌وشلوارهای اقساطی در بازار اصفهان نیز شرایط فروش یکسانی با فروشگاه‌های آنلاین دارند؛ با این حال تعدادی از کسبه حاضرند به مناسب روز پدر و تحویل سریع‌تر، کت‌وشلوار را در ازای دریافت چک کارمندی یا سفته برای قسط دوم به خریدار تحویل دهند. براساس بررسی‌های میدانی از بازار پوشاک اصفهان فروش اقساطی لباس به کت‌وشلوار محدود نمی‌شود ولی خریداران کت‌وشلوار را به تهیه پیراهن و شلوار یا ست‌های راحتی مردانه برای هدیه روز پدر ترجیح می‌دهند. درحال حاضر قیمت پیراهن‌های مردانه بسته به جنس و برند از ۱۸۹ هزار تومان، شلوار از ۳۹۹ هزار تومان و ست‌های راحتی مردانه از ۴۵۹ هزار تومان شروع می‌شود. همچنین برای خرید کت و کاپشن‌های مردانه در بازار اصفهان باید بیش از یک میلیون تومان دست به جیب شد.

آماده باش بازار پوشاک اصفهان برای روز پدر

جوراب کادوی لوکس روز پدر

خرید جوراب برای هدیه روز پدر تا چند سال قبل شاید طنز بود ولی اکنون بعضی از مدل جوراب‌ها در شمار کالاهای لوکس و گران قرار می‌گیرند. اکنون جوراب‌های نانو با نوشته‌های تبریک روز پدر با بسته بندی‌های فانتزی در فروشگاه‌های اینترنتی با قیمت ۹۹ تا ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. فروشگاه‌های برند نیز یک جفت جوراب مارک خود را با قیمت ۱۹۹ هزار تومان تا حوالی یک میلیون تومان به مناسبت روز پدر عرضه می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =