ریخته گری

مدیرعامل شرکت نیکان فرآور رنگین فلز گفت: فرایند ریخته‌گری پیوسته در قالب‌های پایه مس در شرکت نیکان فرآور رنگین فلز بومی سازی شد.

حمید حسن زاده، مدیرعامل شرکت نیکان فرآور رنگین فلز در حاشیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در گفت‌وگو با ایراسین اظهار کرد: محصولات ما پایه مس از جمله قالب‌های مسی و همه محصولات مسی است که بیشتر در فولاد استفاده می‌شود.

وی افزود: اولین محصولات قالب‌های مسی است که در ریخته‌گری پیوسته استفاده می‌شود و به سفارش فولاد سبا تولید شد.

مدیرعامل شرکت نیکان فرآور رنگین فلز با بیان اینکه دیگر محصولات ما تولید سایر قالب‌ها بود و قراردادهایی را با شرکت‌های فولادی به ویژه فولاد مبارکه داشتیم، ادامه داد: ما توانایی ریخته گری هر محصول با پایه مسی را داریم. فرایند ما فرایندی جدای از فرایندهای سنتی است.

وی تصریح کرد: ما ریخته‌گری پیوسته را نصب کردیم به گونه‌ای که اول صفحه را ریخته‌گری می‌کنیم بعد فرایندهای نورد گرم، نورد سرد و ماشین کاری را ادامه می‌دهیم.

حسن زاده گفت: ما نه تنها محصول بلکه فرایند ریخته‌گری پیوسته را نیز بومی‌سازی کردیم و تولیدی مطابق با استانداردهای روز دنیا داریم.

وی در خصوص همکاری با شرکت فولاد مبارکه نیز ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه با راه‌اندازی MSTID نسبت به خرید ماشین آلات با ما همکاری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =