محمد رجایی

مدیرعامل شرکت راهوار نیرو آریا گفت: ۴لکوموتیو این شرکت به تازگی راه‌اندازی و آماده به کار شده و ۲لکوموتیو دیگر نیز در دی‌ماه سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش ایراسین، محمد رجایی اظهار کرد: شرکت راهوار نیرو آریا بزرگترین شرکت خصوصی در زمینه نیروی کشش راه‌آهن است که ۲۶لکوموتیو ملکی، ۵۰ لکوموتیو استیجاری از فولاد مبارکه و در مجموع ۷۶ لکوموتیو در اختیار دارد.

وی افزود: با اقدامات انجام شده در تلاش برای ارتقای ناوگان شرکت راهوار نیرو آریا و ارتقای وضعیت آماده‌ به کاری این ناوگان هستیم.

مدیرعامل شرکت راهوار نیرو آریا با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این شرکت تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که اکنون دنبال می‌کنیم آماده به کاری بیشتر لکوموتیوها است

وی اظهار کرد: ۴لکوموتیو این شرکت به تازگی راه‌اندازی و آماده به کار شده و ۲لکوموتیو دیگر نیز در دی‌ماه سال جاری راه‌اندازی شده است.

رجایی با بیان این‌که این‌گونه راه‌اندازی‌ها، آماده به کاری شرکت ما را بهبود خواهد بخشید، افزود: راه‌اندازی و آماده به کاری لکوموتیوها به درآمدزایی شرکت راهوار نیرو آریا کمک بسیاری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از طرح‌های توسعه‌ای ما دریافت ۵۰لکوموتیو از فولاد مبارکه است که تاکنون ۳۶مورد آن را تحویل گرفته‌ایم و ۱۴لکوموتیو دیگر را نیز تا پایان تیرماه ۱۴۰۳تحویل خواهیم گرفت و به این ترتیب ناوگان ما توسعه پیدا خواهد کرد و به عنوان بزرگترین ناوگان بخش خصوصی به فعالیت می‌پردازد.

مدیرعامل شرکت راهوار نیرو آریا با اشاره به دیگر طرح‌های توسعه‌ای این شرکت، تصریح کرد: یکی از پارامترهایی که برای ما بسیار مهم است توسعه قطعات یدکی است و به دنبال آن هستیم که برای قطعات مورد نیاز خود شناسنامه‌ی کالا صادر کرده و یک زیرساخت مکانیزه برای مدیریت هوشمند آن ایجاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =