سپاهان-آلومینیوم

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از اشتباهات داوری علیه تیم اصفهانی گفت: رفتارهای نامناسب و اشتباهات داوری علیه سپاهان سئوال برانگیز است و سئوال این است که چرا در بسیاری برخوردها، فقط با سپاهان برخورد می‌شود؟!

به گزارش ایراسین، مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان در برنامه صبحانه ایرانی در پاسخ به سئوالی در خصوص احضار مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به کمیته اخلاق اظهار داشت: از کمیته محترم اخلاق تشکر می‌کنم که به سرعت ایشان را برای توضیحات دعوت کردند. البته بخش عمده آن در مورد ویدئویی بود که از صحنه شادی غیرمتعارف بعد از گل زننده گل آلومینیوم منتشر کردند. ایشان در توییت خود این سئوال را مطرح کردند که آیا این صحنه اخطار نداشت؟

وی ادامه داد: ما در تیم سپاهان، امسال تلاش کردیم که در خصوص موارد داوری از مراجع رسمی پیگیری صورت دهیم و موضوع را زیاد شلوغ نکنیم. اما اتفاقات عجیب و غریبی شب قبل از بازی صورت گرفت، ارتباط صحبت‌های سرمربی آلومینیوم و نحوه داوری بایستی مورد واکاوی قرار بگیرد؛ شب قبل بازی سرمربی حریف در نشست خبری از اشتباهات داوری می‌گوید و عنوان می‌کند امیدواریم اشتباهات داوری بازی قبلی این داور با پیکان تکرار نشود. این موضوعات جالب توجه است!

سعیدی تصریح کرد: کاش سرعت عملی که در برخورد با سپاهان وجود دارد، در خصوص سایرین هم اتفاق می‌افتاد؛ به عنوان مثال شادی بعد از گل بازیکن تیم آلومینیوم عجیب بود ولی هیچ برخوردی با آن صورت نگرفت: امسال اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان افتاد که معلوم نیست اگر برای دیگر باشگاه‌ها بود چه اتفاقی می‌افتاد، 7 اشتباه محرز داوری علیه تیم ما بوده که این اشتباهات تیم را دچار آسیب کرده است.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان در خصوص قضاوت داور دیدار سپاهان و آلومینیوم و کارت قرمز برایان دابو خاطرنشان کرد: نوع بخورد داور سبب شد برایان دابو عصبی شود و بارها این موضوع در کنار برخورد او با بازیکن آلومینیوم نیازمند بررسی است. متأسفانه در رسانه‌ها روند قضاوت‌ها بررسی نمی‌شود و صرفاً یک صحنه داوری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در طول این مسابقه مسابقه چندین نفر از نیمکت تیم حریف به داوری اعتراض و فضا را ملتهب کردند و حتی شرایط به حدی بود که داور چندین بار به آنها تذکر داد اما کارت قرمزها برای سپاهان بود.

سعیدی با اشاره به سریال اشتباهات داوری در مسابقات مختلف امسال سپاهان یادآور شد: همه دیدند که امسال چقدر اشتباهات داوری علیه سپاهان زیاد بود؛ دو پنالتی مسلم در بازی با فولاد برای ما گرفته نشد و حتی صحنه پنالتی روی عیسی آل کثیر از رسانه‌ها پخش هم نشد؛ در کنار این موضوع گل درست محمد قربانی در بازی هوادار آفساید اعلام شد.

وی با انتقاد از نبود VAR در فوتبال کشور افزود: سئوال من این است که چرا در خصوص ورود VAR تعلل صورت می‌گیرد. ای کاش تمرکزی که بر برخورد صحبح با عوامل سپاهان اعمال می‌شود، بر ورود VAR قرار می گرفت. چه کسانی مانع ورود VAR هستند؟

سعیدی خاطرنشان کرد: نوع رفتاری امسال با سپاهان با سایر تیم ها متفاوت است، بر خلاف سپاهان برخورد با هواداران دو تیم خاص نشده است و موجب شده که ما در این زمینه احساس ناعدالتی کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص شکایت‌ها از باشگاه‌های دیگر بیان کرد: شکایات سپاهان در خصوص سقف بودجه از دیگر باشگاه‌ها را واحد حقوقی باشگاه پیگیری می‌کند و ترجیح می‌دهم در این زمینه صحبتی نکنم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: شما خبر دارید پرونده کسر امتیاز سایر تیم‌ها به کجا رسیده؟ ما که اطلاع نداریم؛ این در حالیست که بعد از جلسه کمیته انضباطی سپاهان طی یکی دو ساعت در همان شب، حکم سپاهان صادر شد؛ درست در آستانه اولین مسابقه آسیایی سپاهان این حکم صادر شد و رفتارها و اتفاقاتی که امسال برای سپاهان هم افتاده اتفاقات خوبی نبوده است و سریال اشتباهات داوری بر علیه سپاهان قابل بررسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =