• ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
  • کد خبر: 47457
  • readingTime: ۱ دقیقه
معدن

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دماوند از پایش‌های زیست محیطی از معادن شن و ماسه این شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت ۶ معدن آلاینده در اوج آلودگی هوا متوقف شد.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، نقی میرزاکریمی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار کرد: به استناد مصوبات کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران، فعالیت معادن تا پایان روز جمعه یکم دی ماه ممنوع بوده و این موضوع از طریق رسانه‌ها و انجمن معدن داران اطلاع‌رسانی شده و در تشدید گشت و پایش‌های زیست محیطی به منظور کنترل عوامل داخلی تشدید کننده آلودگی‌ هوای شهرستان دماوند از ۱۵ معدن شن و ماسه شهرستان بازدید شد.

میرزاکریمی ادامه داد: سلامت مردم خط قرمز ماست و از فعالیت ۶ معدن شن و ماسه به ویژه در غرب شهر دماوند جلوگیری شد و پایش‌های شبانه روزی کارشناسان محیط زیست از صنایع و معادن آلاینده ادامه دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از شهرداران و دهیاران خواست بر اساس مصوبات استانی در روزهای وارونگی هوا همچنان با پسماند سوزی مقابله کنند تا عوامل داخلی تشدید کننده آلودگی هوا در شهرستان دماوند را کنترل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =