• ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
  • کد خبر: 47393
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گل‌های زیادی زدیم اما بازی ساده‌ای نبود زیرا هوادار تیم خوبی است؛ امروز نشان دادیم که باید سخت کار کنیم و همین‌طور کار کردیم تا گل‌های زیادی به ثمر برسانیم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با هوادار اظهار داشت: از بازیکنان تیم سپاهان ممنون هستم، در شروع بازی کم‌تمرکز بودند و نزدیک بود تیم هوادار به گل برسد اما بعد از آن تمرکز روی بازی تیمی برگشت و گل‌هایی که زدیم، گل‌های طبیعی از سوی بازیکنان بود.

وی ادامه داد: گل‌های زیادی زدیم اما بازی ساده‌ای نبود و هوادار تیم خوبی است، نشان دادیم که باید سخت کار کنیم و همین‌طور کار کردیم تا گل‌های زیادی زدیم و آرزوی موفقیت برای هوادار در بازی بعدی دارم.

مورایس تصریح کرد: عجیب است که هوادار در ورزشگاه خودش بدون هوادار بازی می‌کند، تیم خوبی مانند هوادار به هوادار نیاز دارد و بازی بدون تماشاگر حس عجیب و غریبی دارد؛ چمن ورزشگاه خوب بود و به این افراد که چمن را درست کردند، نیاز داریم تا چنین چمنی در ورزشگاه‌ها داشته باشیم، فدراسیون فوتبال حداقل استاندار برای چمن ایجاد کنند تا اگر این استاندار نبود، بازی در ورزشگاه دیگری برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: تیم مقابل کیفیت داشت و نباید به نتیجه نگاه کرد، بازی ساده‌ای نبود و بازیکنان باید خود را با شرایط وفق می‌دادند؛ تیم حریف بازیکن سرعتی و دریبل‌زن داشت، حریف قدرت داشت و باید به تیم حریف احترام بگذاریم، باید فروتن باشیم و کار خودمان را انجام دهیم.

وی همچنین عنوان داشت: بازی کردیم و امتیاز کسب کردیم، نتیجه بازی دربی سودی برای ما ندارد و نتیجه بازی خودمان برای ما سود دارد؛ 4 امتیاز از ما گرفتند و سود از دست دادیم و تیم‌ها بازی دارند اما تمرکز ما باید روی نتیجه بازی خودمان باشد.

مورایس افزود: برای همه تیم‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم، باید خودمان را ارتقا دهیم و روی بازی خودمان تمرکز داشته باشیم، فوتبال برای لذت بردن است و خوشحال می‌شوم اگر تیمی کیفیت داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: من بازی نمی‌کنم و بازی هرجایی باشد، برای من فرقی نمیکند، بازیکنان باید کیفیت خود را نشان دهند و به آن‌ها اعتماد دارم و باید ببینیم آن‌ها چه حسی دارند؛ دوست دارم بازی را با هواداران ببینیم و بازی برای لذت و شادابی مردم است، امروز حیف شد که هواداری در ورزشگاه نبود.

وی در پایان گفت: همیشه گفته‌ام کامل نیستیم، شاید زکی‌پور کار درست انجام می‌دهد و من اشتباه سر وی داد می‌زنم، چیزی که من می‌بینم را بازیکن نمی‌بیند و من کامل نیستم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =