• ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
  • کد خبر: 47242
  • readingTime: ۲ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشبختانه در نیمه دوم اصول کاری را انجام دادیم و یک گل دیگر زدیم، می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم؛ بابت نتیجه به بازیکنان تبریک می‌گویم و باید همینطور به کارمان ادامه دهیم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خوب شروع شد و از ابتدا لذت بردم، بابت تمرکز بازیکنان تبریک می‌گویم؛ طبیعی بود، از بازیکنان فولاد عکس‌العمل ببینیم و یک گل خوردیم که نباید این اتفاق می‌افتاد.

وی ادامه داد: قبل از این‌که فولاد به گل برسد، ۳ موقعیت داشتیم که می‌توانستیم فاصله را بیشتر کنیم و برابر تیمی که کیفیت دارد، اگر از شانس‌ها استفاده نکنیم، مشکل می‌شود. نیمه اول را با کمترین اختلاف به پایان رساندیم که چیزی نبود که بخواهیم.

مورایس تصریح کرد: در نیمه دوم تیم تمرکز دیگری را به دست آورد و متوجه شدند که عملکرد آن‌ها بازی را ساده کرد زیرا بازی ساده‌ای نبود و در نیمه دوم تمرکز خودشان را به دست آوردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در نیمه دوم اصول کاری را انجام دادیم و یک گل دیگر زدیم، می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم؛ بابت نتیجه به بازیکنان تبریک می‌گویم و باید همینطور به کارمان ادامه دهیم.

وی یادآور شد: قبل از بازی نیز گفتم که فولاد از ابتدای فصل تغییر کرده و از لحاظ تدافعی فشرده‌تر شدند، بازیکنان خوبی دارند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

مورایس همچنین بیان داشت: از هواداران بابت حضورشان ممنون هستم، هوای بارانی بود و امیدوارم ایران ورزشگاه مسقف داشته باشد؛ بازیکنان تجربه بازی زیر باران را نداشتند و تجربه دیگری شد، ساعت بازی با درخواست بازیکنان به دلیل دمای هوا تغییر پیدا کرد و از فدراسیون تشکر می‌کنم که پیش‌بینی کردند؛ از افرادی که حضور داشتند و هوادارانی که در خانه از تلویزیون بازی را تماشا کردند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: فکر کردن و راه رفتن بعد از کسر امتیاز از سپاهان سخت بود و به نظر من عادلانه نبود؛ کار من روزمره است و بهترین را برای فوتبال ایران می‌خواهم، باید همه اتفاقات در یک دنیای عادلانه رقم بخورد و دوست ندارم دستی وجود داشته باشد که بگوید باید ببری یا ببازی، همه خوب فوتبال، عدالت و حقیقت را می‌خواهند و این چیزی است که ما را خوشحال می‌کند، این‌که کسی که قدرت ندارد را جریمه کند، عادلانه نیست.

وی تصریح کرد: تمرکزی روی کسر امتیاز نداشتیم، به عنوان یک انسان همه اشتباه می‌کنند و باید درس بگیریم و تجربه شویم، امیدوارم طبق ویژگی‌های فردی جلو بروید تا دنیا به شما پاداش دهد و آن زمان نیاز نیست که بجنگید، در دنیای عادلانه به افراد عادل نیاز دارید.

مورایس در پایان گفت: رهبریت و مدیریت سخت است، در مدیریت ارزش‌هایی وجود دارد که باید به این ارزش‌ها احترام بگذاریم، برای تیم بودن انضباط مهم است و باید طوری تصمیم بگیرم که هم خودم و هم بقیه را خوشحال کنم، فکر می‌کنم انضباط از هر نتیجه بازی مهم‌تر است، نباید فقط به خودت فکر کنی، دانشگر بازیکن خوبی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =